Een Look..(soort van)

Oke, de eerste keer dat ik een soort van look laat zien die ik heb gemaakt. Ik ben echt geen make-up artiest en ook helemaal geen mode-expert. Maar ik weet wat ik leuk vind en ik had zin om een soort van look te maken, van haar, make-up, en nagels. Ik ga geen kleding doen, aangezien ik niet hou van trendy, maar meer van comfortabel. Niet mode-waardig en ook niet een look te noemen. Maar goed, laat ik eens beginnen.

Gebruikte producten

SONY DSC

 

– Ginvera BB-cream                                                           – borstel

– Essence consealer                                                           – 3 mini elastiekjes (zenner, Kruidvat)

– Essence quattro palet                                                    – Herbal essences happy ends serum

– Zoeva lose eyeshadow (Pure Glam Pigments)    – Hegrond  anti-tangling spray

– Rituals  Perfection Volume Mascara                       – roze elastiek

–  Essence Silky touch Blush                                          –  HEMA haarspray

– Model co lipstick en lipgloss ( Dusk/Striptease)

– Essence Color and Go (Party Princess)

Nu is dit ook een mooie test voor de BB-cream. Want die gebruik ik. Even een foto van voor de make-up en na de make-up

roosje3  2

Oke, wat is er gebeurd.. Allereerst heb ik de BB-cream (Ginvera) aangebracht. En zoals je ziet, word je gezicht daar mooi effen van, dus zonder gekke dingetjes. Om mijn donkere kringen onder de ogen ietwat weg te werken gebruikte in de concealer van essence Toen bracht ik op mijn onderste gedeelte van mijn ooglid een beetje oogschaduw aan in de lichtste tint van het Essence quattro palette. Op mijn bewegend ooglid bracht ik de mooie roze oogschaduw aan van Zoeva. Dit ging het beste door mijn vinger ietwat vochtig te maken en voorzichtig in het pigment te dopen en dit op mijn ooglid te doen..Wat een mooie kleur is dat zeg..En hij paste prima op mijn huid! Aan het buitenste randje deed ik een mooi goudbruin laagje oogschaduw om het af te maken. Dat heb ik geblend (dus in elkaar laten overlopen) voor een mooi resutaat.

SONY DSC SONY DSC  roosje5

 

Dit maakte ik af met een mooie laag Rituals Mascara. Wat een mooi volume maakt deze mascara. Ik ben superfan van de mascara en zal hem zeker vaker op willen doen en als hij op is, ook weer kopen!!! En het resultaat mocht er zeker wezen. Na de ogen was het tijd om de wangente voorzien van een klein tintje.  Dit deed ik door de Essence silky touch blush te gebruiken. Een wat oudroze tint. Niet te heftig, maar net mooi.

SONY DSC SONY DSC

Op mijn lippen gebruikte ik de Modelco duo lipstick Duks en de gloss Striptease. Ik ben geen lipstick drager, maar deze vind ik geweldig mooi. Mijn make-up was toen klaar en toen mijn haar.

Roosje4   SONY DSC

 

 

Daarna was het de beurt aan mijn haar. Allereerst spray ik de onder kant (de lengte, niet mn hoofdhaar) in met de anti-tangling spray van Hegron (action). Met de borstel borstel ik het na 1 minuut inwerken door. Dan smeer ik de haarpunten in met Herbal Essences Happy Ends..om de punten te beschermen. Ik borstel mijn haar grondig door en doe dit naar een zijde. Aan die zijde maak ik een lage zijstaart en doe hierin het grote (roze) elastiek. Dan pak ik een willekeurige pluk haar in de zijstaart en maak hierin een vlechtje, die ik vast maak met een mini-elastiekje. Dit kun je zo vaak doen als je wit. Ik heb 3 vlechtjes gemaakt. Dit spray ik, om het haar mooi op zijn plek te houden heel even met haarspray. En klaar is het.

SONY DSC  SONY DSC

En dan zijn de nagels aan de beurt. Verwijder de oude laag lak en vijl je nagels zo nodig bij. Ik smeer mijn handen dan even in met een handcreme (Sabon). Lak dan je nagels met de Essence Color and Go in Party Princess. Deze lak kun je ook als glittercoat over een andere kleur doen, maar in 3 laagjes is hij prachtig op zichzelf te dragen….

essence1

En dat is dan dat. Een mooi paar oorbelletjes en een kettinkje maken het geheel absoluut af!

 

 

 

2 gedachtes over “Een Look..(soort van)

  1. My Linh zegt:

    Ooeee die lipstick staat je leuk hoor! :O En ik vind je haar erg leuk gedaan 😀 Dat serum van Hegron heb ik ook, love it! Je “soort van look” (^_~) is goed gelukt ^^ Lekker “not-too-much-over-the-top”

Geef een reactie

