Review Rexona Women (biorythm,motionsense system)

Deodorants, een van de producten die ik erg interessant vind. Net als je denkt dat alles op dat gebied uitgevonden is, komt er weer een merk met iets compleet nieuws om de hoek. En ik hou daarvan, want dan wordt mijn interesse gewoon gewekt. Wat is er anders? Werkt het? En is het daadwerkelijk beter of bekt zoiets gewoon fijner en is een nieuw woordje gewoon het begin van een enorme hype? Een van de grote vernieuwers op het gebied van deodorant is wel Rexona. Een welbekend merk, die beweert erg goed te werken tegen transpiratie. En ik moet zeggen, de meeste deodorants van Rexona (vooral de mannenversies vind ik) zijn naar tevredenheid. Min of meer. Toen ik weer eens toe was aan nieuwe deodorant, koos ik voor een deodorant van Rexona Women Long Lasting Protection Biotrythm (ultra dry met Motionsense system). Ik was nieuwsgierig, vooral ook om de vele informatie op de verpakking. Een deodorant met zo een naam moet wel geweldig goed zijn. Want de naam is bijna onuitspreekbaar, daar ben je wel een tijdje zoet mee (zwetend en al).

rexona

 

De deodorant ziet er wel girly uit. Ook de vorm vind ik best grappig, en natuurlijk het roze kleurtje zal vrouwen aanspreken. De geur is best neutraal. Een beetje zepig, maar dat vind ik zelf wel aangenaam als ik eerlijk ben. Het wekt voor mij toch vertrouwen dat de deo het goed doet. En ik heb het natuurlijk getest! Ook tijdens een rolstoelhockey competitiedag, waarbij ik toch behoorlijk wat zweet. En daarvoor zou deze deodorant goed zijn, voor vrouwen die veel bewegen en dus veel zweten. Handig als je dan niet meteen gaat meuren na het sporten. Want een zweetlucht wil eigenlijk gewoon niemand.

rexona1

 

Ik heb de deodorant opgebruikt. En wat is mijn eindoordeel? De deodorant ruikt prima en de eerste uren van de dag werkt het erg goed. Ik ruik mezelf niet en heb het idee dat zodra ik meer zweet, de deo ook veel beter werkt. Maar zo rond de avond uren..begin ik mezelf toch te ruiken. Jazeker, een zweetlucht komt vanonder mijn arm mijn neusgaten in. BAH! En de dag is op dat moment nog niet voorbij. Ik moet nog gaan koken en boven de warme pannen ga je nog meer zweten.

Mijn conclusie : Prima deodorant, maar na een dag is het effect ook snel weer verdwenen. Wat erg jammer is, aangezien Rexona toch beloofd dat deze deodorant zeker 24 uur werkt. Ik ben wel blij met de geur, maar minder blij met de werking van de deodorant.

 

Geef een reactie

