Essence Holographic eyeshadow.

SONY DSC

 

Oogschaduw. Een product dat ik redelijk veel gebruik. Ik hou er wel van om mijn ogen te versieren met een mooi kleurtje. En dat doe ik dan ook regelmatig. Nu ben ik ook enorm fan van Essence en ik gebruik verreweg de meeste producten van dat merk. Dus ook oogschaduw. En ik ben dol op nieuwtjes en wil die dan ook graag uittesten. En laatst viel mijn oog dus op een holografische oogschaduw. Ik wist niet heel goed wat ik me daarbij nu precies moest voorstellen. Dus kocht ik een oogschaduw die beloofd een holografisch effect te hebben.

SONY DSC SONY DSC

De kleur vond ik al meteen een grappig detail. hoe zou hij uitpakken op mijn ogen? Zou ik de oogschaduw mooi vinden? Of juist helemaal niet? Geeft ie veel pigment af? Of niet? Tijd om te testen dus.

SONY DSCfoto (21)

 

Het pigment wat de oogschaduw afgaf, vond ik erg tegenvallen, persoonlijk. De oogschaduw bracht redelijk lastig aan. Het holografische effect kon ik eigenlijk niet erg ontdekken… En dat vond ik nu juist zo speciaal. Ik wist ook niet goed hoe het als oogschaduw zou werken, ik ken wel holografische nagellak en daar ben ik superfan van. Maar dit viel me toch een klein beetje tegen. De kleur op zich is best aardig, maar niet heel opvallend.

Kortom, een tegenvaller, maar ach het kleurtje is best aardig te combineren met andere kleuren. Een holografisch effect is niet heel zichtbaar,dus daarvoor zou ik hem laten liggen.

Wat is jouw ervaring met holografische oogschaduw?

 

4 gedachtes over “Essence Holographic eyeshadow.

    • littlemisspj zegt:

      Het kleurtje is vrij neutraal. Had ik expres gedaan, want ik was bang dat het misschien heftig zou worden door t holografische effect. Viel dus tegen….

    • littlemisspj zegt:

      Ja heb ik ook al geprobeerd. Maar het resultaat is niet anders of beter dan droog. Misschien ligt het aan deze kleur en werkt het bij andere kleuren beter.

Geef een reactie

