Mode

De mode van gaat alweer kijken naar de lente van 2013. Wat is er op dit moment in? En wat vind ik ervan?  Ik hou van mode, maar vind dat het wel draagbaar moet zijn. Ingewikkelde dingen en jurkjes zijn daarom ook niet aan mij besteed. Mode moet comfortabel zitten. Want anders draag je kleding namelijk niet.  Tenminste, ik niet. En ik heb ook te maken met een maatje meer EN het zitten in een rolstoel, waardoor je soms echt andere eisen aan je kleding stelt dan dat je gewoon zou kunnen lopen.

shirtstretchjeanslegging

bloesjesneakers1klokje

sneakers

De denim kleuren en trend wordt weer helemaal je-van-het deze lente. Nu is jeans en denim helemaal nooit echt weg uit het modebeeld, maar deze lente zie je het duidelijker dan ooit terugkomen! En dat is alleen maar gaaf. Een comfortabele jeans en een leuke kleur sneakers erbij maakt het wat mij betreft een gaaf iets!

truitjejasjeschoenen gelebroekpinkpumpsbluesjaal

En dan zijn er de sorbetkleuren. En die trend vind ik machtig mooi! Mooie broeken, comfortabele shirts en truien en geweldige fijne kleuren. Echt vrolijk en echt mijn ding!!!! Ik word al vrolijk van het kijken naar deze kleding. Ik kan ook niet wachten tot de lente gaat aanbreken en ik me in deze kleuren mag gaan hullen!

joggingbroekVest comfitrui

Ook is het in de lente toegestaan om heerlijk in joggingbroek vest, of comfortabele trui te verschijnen. 2013 staat trouwens echt helemaal in het teken van comfortabel, ook qua kleding. En in het teken van kleur en bijzondere printjes etc. Ik ben echt dol op de kleding die ik voor de lente 2013 heb gespot. Ik heb ook een outfit bij elkaar gezocht. De foto’s zijn wat klein, maar misschien leuk om te zien.

fashiondingFashionwens

 

De kleding die je hier op de plaatjes vind, kun je kopen bij mijn favoriete online-kledingwinkel: http://www.bonprix.nl

De mode in grotere maten is hier dezelfde prijs als de gewone maten en ik vind dat er een goede service is.

Wat vind jij van de mode voor de aankomende Lente? Hou jij van comfortabel, of juist van modieus maar misschien wat minder fijn zittend?

Een gedachte over “Mode

Geef een reactie

