Review Essence Color &Go no 105: Party Princess

SONY DSC

Een van mijn grootste liefdes is nagellak. Eigenlijk kan ik er geen genoeg van krijgen. En zo eens in de zoveel tijd is het dan ook niet gek, dat ik weer met een nagellakje (of 2 of 3 of..) thuiskom. Afgelopen keer was ik bij de Kruidvat (waar ze de nieuwe producten van Essence niet hadden, waar ik erg teleurgesteld in was) en zag ik dat ze de nieuwe nagellakpotjes eindelijk hebben. Essence heeft namelijk de nagellakpotjes veranderd. Niet zozeer de kleuren, maar wel de vorm van het potje en het kwastje. En omdat ik nieuwsgierig was of dit een verbetering was of niet, heb ik een lakje gekocht. Het is er maar 1 geworden, omdat in het dorp de schappen leeg zijn als het om nagellakjes gaat. Ik woon in een dorp met veel nagellak liefhebbers geloof ik. En terecht!

SONY DSC

Zoals je ziet is het flesje van Essence color&go veranderd. Niels merkte terecht op dat het wat vrouwelijker leek qua vorm. Het kwastje is iets breder, wat echt wat prettiger lakt. Deze kleur is nr. 105 Party Princess. Prachtig roze en met glitters. Ik hou ervan. Je moet wel 3 laagjes lakken (en een basecoat eronder doen vanzelfsprekend) om de roze kleur goed uit te laten komen. Je kunt het ook als glittercoat over een andere (roze bijv) lak dragen voor een feestelijk effect. Het kwastje is iets stugger en daarom moet je meer druk uitoefenen om de lak mooi op je nagel te krijgen. Ik vind dit niet echt vervelend om te doen, het lakt dus prettig. De dop, waaraan je het kwastje vasthoud is prettig om vast te houden,je lakt daardoor preciezer.

essence1

Het resultaat van 3  laagjes lak (het is verrassend snel droog) mag er echt wezen. je voelt je echt een Party Princess ten top! Ik ben blij met de nieuwe vorm van de essence potjes lak. Inderdaad een vrouwelijke vorm, waardoor de kwast (dop) dus lekker in de hand ligt. Ik kan de lakjes van Essence ook echt aanraden!!!!

Wat vind jij van de nieuwe vorm van de Essence nagellakjes? 

2 gedachtes over “Review Essence Color &Go no 105: Party Princess

Geef een reactie

