Review: HEMA Peel-Off masker Komkommer/Cactus

 

De vorige Peel-Off masker is niet heel goed bevallen. Toch was ik nieuwsgierig. Lag het aan mijn rare huid? Of aan het masker? Ik besloot nog een Peel-off masker te reviewen. En ja, weer in een filmpje! Ik vind dat echt een toffe manier om te laten zien hoe een masker werkt. En ik kan fijn tussendoor wat kletsen.

Ik leg in het filmpje ook uit dat ik in de badkamer niet echt sta, maar meer leun op een stoel en tegen de wastafel. Waarom ik dit uitleg: er zijn helaas mensen die anders gaan roddelen over dit gegeven. En ik heb daar helemaal geen zin in. Je mag best over me praten, maar over dingen die waar zijn graag!

Wat vind jij van Peel-Off maskers?

2 gedachtes over “Review: HEMA Peel-Off masker Komkommer/Cactus

  1. Aline zegt:

    Meisje, je hoeft je niet te verantwoorden 😉 als men weet hoe klein de badkamer is, dan is het onmogelijk om daar te zitten en dan ook nog in de spiegel te kunnen kijken. Dan zou je nooit iets in jullie badkamer kunnen doen. Ik denk dat het grootste gedeelte van het forum staat/hangt in de badkamer 🙂

Geef een reactie

