Review Glossybox Januari

Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk debiel snel! Het is alweer tijd voor de review van de producten uit de Glossybox van Januari. Een box in het teken van Valentijnsdag. Een fijne knalroze box (die ik in gebruik nam om nagellak in op te bergen en die nu echt te vol zit alweer….

SONY DSC

 

 

Maar goed, er zaten natuurlijk nog producten in, die ik ga reviewen, dus laat ik van start gaan…

SONY DSC

 

Christina Aguilera Red Sin bodylotion en een parfum tester. Wat een fijne geur is dit. En voor een geparfumeerde bodylotion al helemaal eigenlijk. Geen overheersende geur, maar subtiel genoeg om opgemerkt te worden door anderen. In combinatie met het parfum echt een verleidelijk geurtje. Ik vind het echt een fijne! Ik raad hem ook echt aan aan iedereen! MJUM!

foto (89)

 

Dan de Ginvera BB cream. Het was iets veelbelovends en ik heb er ook een mooie make-up look mee gemaakt, die je ook kunt lezen op mijn site (op de foto gaat het om het kleine groene tubetje). Maar de cream was ietwat te donker voor mijn huid en ik heb er dus twee pukkeltjes van gekregen. Ik heb normaal nooit pukkeltjes. Wat mij betreft dus een NO-NO… Ik heb hem ook getest tegenover de L’Oreal BB Nude Magique en die is echt mijn favoriet tot nu toe. Dus ik gebruik hem denk ik niet echt vaak meer. En tenzij je een superdroge huid hebt, is hij niet fijn want je krijgt er dus pukkels van. Daarbij ruikt hij ook nog eens wat minder prettig. Nee, ik ben niet enthousiast. Kan ook gebeuren uiteraard…

Tonyandguy

 

En dan de Tony& Guy shampoo voor beschadigd haar. Tony&Guy is een vrij vooraanstaand en bekend kappersmerk en brengt dus vaak kwalitatief goede shampoo op de markt. Dat ik er een in mijn box vond, was natuurlijk super. Ik ben hem dan ook direct gaan testen. Maar eenmaal een paar keer verder, sloeg mijn enthousiasme helaas echt om in teleurstelling. Ik kreeg van deze shampoo een onwijs droge hoofdhuid en schilfertjes..roos dus. Ik heb de shampoo maar in mijn weggooibakje gestopt. Een afrader voor mij. Jammer…..

SONY DSC

 

Het masker heb ik nog niet uitgetest eerlijk gezegd. Maar dr. van der Hoog heeft erg fijne maskers, dus ik denk dat het niet anders kan dan erg goed bevallen. Mocht ik hem gaan gebruiken, dan zal ik er gauw wat meer over vertellen.

SONY DSC

 

En dan de ModelCo lipstick en lipgloss duo. In een geweldig mooie tint. Dit is echt mijn favoriete product uit deze box. Ik was nooit van de lippenstift en deze heeft mij echt overtuigd dat lippenstift dragen eigenlijk nog best oke was!! Ik heb hem al een aantal keer gedragen en vind het een prettig en mooi product! Een aanrader dus!!!

SONY DSC

 

Anatomicals The Showering Inferno. Een product voor het douchen. En wat rook ie lekker! En wat werd mijn huid er blij van! En wat is dit een aanrader! Het ruikt echt een beetje naar pepermunt. En je huid tintelt een beetje na het wassen met deze gel. Maar niet onaangenaam. Gewoon lekker, fris en fruitig. Een dikke aanrader!

En toen was de Valentijnseditie van Glossybox alweer leeg. Er zaten wat mindere producten bij deze keer. Maar degene die ik fijn vond, zijn ook echt meteen om verliefd op te worden!

Wat vind jij van de producten?

Geef een reactie

