28..

En dan ben je gewoon weer een jaartje ouder! Afgelopen zaterdag was ik jarig. En ik vierde het ook samen met Niels op die zaterdag. De hele week ben ik er druk mee geweest…Natuurlijk met het huishouden, zoals nog maar een keer extra dweilen etc. Maar ook met het maken van heerlijke taarten. Ik hou natuurlijk van het bakken van dingen. Dus op mijn verjaardag krijg je zelfgemaakte taart! Ik koos dit jaar voor..

kwarktaart

Een heerlijke aardbeien-kwarktaart! Deze taarten zijn echt makkelijk te maken en heerlijk om op te eten! Ik ben zelf erg dol op kwarktaart. Op taart in het algemeen. Maar een frisse kwarktaart kan ik gewoon niet weerstaan!

appelkruimel

 

Ook bakte ik een zalige appel-kruimeltaart. Ik ben dol op appeltaart. En daarom bakte ik er een voor mijn gasten. En hij was ook echt snel op!

Ik heb echt toffe cadeautjes gehad van de visite. Natuurlijk gewoon toffe kaartjes en geld en bolletjes wol om mee te kunnen haken. En een mooi decoratie hart, een maskertje…Ik ben superblij met alle cadeautjes.Wat ik echt een tof cadeautje vond, was een mooi mandje met spulletjes!

SONY DSC

 

En een BB-cream van Essence…dat ga ik natuurlijk uitgebreid testen!!!! De MySkin doekjes zijn mijn superfavoriet…en nagellak en oogschaduw is gewoon mijn verslaving als ik eerlijk ben!!

Ik heb een geweldige dag gehad! Ik bedank iedereen die mij heeft gefeliciteerd, vereerd met een bezoek , gebeld etc. etc. Het was een echt verjaardag . Op naar de 29!

 

Een gedachte over “28..

Geef een reactie

