My Life In Pictures…

Het is er wel weer eens tijd voor… Een kijkje in mijn leven. Doormiddel van de welbekende foto’s! Wat is er de afgelopen tijd gebeurd?

File

 

Afgelopen woensdag stond ik in een schrikbarende file! Door mij liefdevol omgedoopt tot “Hysterische Huisvrouwen file”. Jawel, ik ging, samen met mijn moeder, een dagje naar de Huishoudbeurs. Niet suf, juist gezellig. Maar voor je daar bent..is het een avontuur op zich. Nu zou je zeggen, ga fijn met de trein. Maar ons perron heeft (nog) geen liften. Dus ik kom niet in de trein. Daarbij…het was wel fijn, zo met de auto..geen gedoe met in en uit de trein met je rolstoel. Ik hou wel van lekker struinen op de huishoudbeurs.

kussentje

Daar kocht ik namelijk dit kussentje. Gevuld met microbolletjes. Ik ben totaal verliefd op het kussentje. Het geeft geweldig steun en ik kan er fijn op liggen met hoofd of armen. En ik vind de uiltjes zo geweldig schattig!

wafel

 

Op de beurs kwamen we dit shirt tegen, waar ik echt van in de lach schoot. En waarom dat is, tja daar zit een heel lang verhaal aan vast. Sommigen weten ervan en zullen vast ook lachen als ze dit shirt zien. Tegen andere lezers zeg ik : Lang verhaal! Maar ja goed, het shirt was er alleen maar in mini maatjes. Dus meer dan op de foto zetten heb ik er niet mee gedaan.

SONY DSC SONY DSC

Mijn shoplust werd enorm aangewakkerd door allerlei fijne make up aanbiedingen. Een kleine greep uit de dingen waartegen ik geen weerstand kon bieden….

En toen trad Dean Saunders nog op. Wat wel jammer was, was dat mensen dan niet even denken “misschien wil dat meisje ook iets zien?”, maar ze meer met hun bips voor mijn neus stonden, waardoor ik dus alleen op deze manier van het concert heb kunnen genieten. Dat had ik dan ook vrij snel wel gezien!

wortel

 

Na hapjes op mijn verjaardag werd het wel tijd om weer wat gezond te eten. Ik vind worteltjes echt best wel lekker om op te kauwen. Gezond en het vult ook goed.

worteleten

 

En met deze gezonde snack sluit ik deze keer de My Life In Pictures weer af!!! Tot de volgende keer!!!!

 

2 gedachtes over “My Life In Pictures…

  1. My Linh zegt:

    Ohh ik ben dol op worteltjes 😀 As we speak heb ik er een paar in m’n tas zitten voor tussendoor ^^ Die kussen vind ik helemaal het einde! Wat een schattig printje~ Ik kan al helemaal voorstellen hoe zacht mijn hoofd erop kan liggen hihi…

Geef een reactie

