Golden Rose Paris

Onder een van mijn Nieuw aangeschafte nagellakjes zaten twee nagellakjes van Golden Rose uit de Paris collectie. Ik had al twee prachtige holografische nagellakjes van dit merk en een mooie scale-lak. Omdat ik daar zo verschrikkelijk tevreden over was, besloot ik dus om nagellak van Golden Rose aan te schaffen. Twee uit de Fantastic lijn en twee uit de Paris lijn. Om te kijken of het mij net zo beviel als de andere drie lakjes die ik had gekocht.

SONY DSC

 

De Kleuren die ik heb uitgezocht, waren kleuren die ik nog niet echt in mijn collectie heb en waar ik wel nieuwsgierig van werd. De kleuren die ik had uigekozen uit de Paris lijn, zijn:

SONY DSC

 

Een hele lichte roze kleur. Nummer 07 .Ik heb helaas geen mooie swatch kunnen maken van deze kleur. Hij was erg licht, maar was verschrikkelijk rot qua lakken. De lak was dun, dekte na vier lagen nog niet en zag er heel erg lelijk uit. Een swatch hiervan voegt dus echt vrij weinig waarde toe aan dit artikel. Deze kleur is dan ook niet wat ik ervan verwachtte. Ik zal hem dan ook waarschijnlijk niet vaak dragen. Zonde, want het kleurtje vind ik echt mooi…Ik ga het nog een keer proberen binnenkort, dus wordt vervolgd.

SONY DSC GoldenRoseParis1

Het tweede lakje uit de Paris collectie was ook een lichtere kleur. Met een glittertje erin. Daar ben ik zelf erg fan van, want het maakt de lak net iets gezelliger, dan een effen kleur. Hoewel effen kleuren ook niet lelijk zijn. Affijn, terug naar dit potje lak. Dit is nr 35 uit de Paris serie.

GoldenRoseParis2 GoldenRoseParis3

Ik vind deze lak erg subtiel. Bijna doorzichtig. Dit is na 3 laagjes nagellak en je ziet dat het nog wel een extra laagje nodig zou hebben om mooi te dekken. Toch lakte het prettiger dan de eerste, waar ik niet eens een mooie swatch van kon maken. Misschien zou hij nog mooier zijn om te gebruiken als een soort topcoat over een kleurtje lak heen. Al met al vind ik deze best mooi! De nagellakjes zijn 2,50,- per stuk en te verkrijgen op de betere online nagelwinkels. Ik heb ze persoonlijk nooit ergens in een winkel gezien.

Ben jij bekend met Golden Rose Paris? Wat zijn jouw ervaringen?

 

 

 

2 gedachtes over “Golden Rose Paris

    • littlemisspj zegt:

      Dat is helemaal waar. Hoewel ik enige teleurstelling niet kan verbergen. Mijn algemene ervaring met dit merk is namelijk supergoed!

Geef een reactie

