Music of the Moment

Het is weer tijd om te bespreken welke muziek ik mooi vind op dit moment. Het is inmiddels al best weer een tijdje terug dat ik jullie vertelde welke muziek ik op dat moment draaide. Inmiddels is er best wel wat veranderd. Ik wissel favoriete nummers toch vaak af en de ene week draai ik een nummer grijs, terwijl ik het dan weer maanden niet hoef te horen. Oke, let’s begin…

Heel erg irritant, maar dit nummer blijft maar in mijn kop hangen en ik blijf het horen op de radio, of in een tv programma. Waar dan ook. En dat zorgt er dan weer voor dat ik alleen nog maar roep “EN HET KUIKEN PIEP…”. Ik vind het niet eens echt een fijn nummer. Maar dit is een oorwurm eerste klas zeg maar..

En dit nummer vind ik qua tekst geweldig mooi en er zit echt waarheid in de tekst ook. Ik ben een beetje verliefd op dit nummer! Ik zing het ook gewoon keihard mee…in de auto, onder de douche, thuis…haha

En uiteraard Oceaan van Racoon. Wat ben ik fan van deze band!! Ik vind eigenlijk geen enkel nummer van hen lelijk….En ik heb aan veel nr’s herinneringen..

Heerlijk nummer…zomers…mooie tekst,lekkere beat… daar hou ik ook wel van!!!

Wat luister jij op dit moment?

Een gedachte over “Music of the Moment

Geef een reactie

