Fogan Cosmetics Compact Powder

Ik begin meer en meer verdiept te raken in verschillende soorten van make-up. Zo kwam ik op de huishoudbeurs van het merk Fogan, een budgetwinkel online voor make-up, een compact powder tegen in een kleur die erg fijn bij mijn eigen huidskleur pastte. Ik vond het super interessant en heb de compact powder dus meegenomen om uitgebreid te kunnen testen.

SONY DSC

 

Ik gebruik niet vaak compact powder. Om eerlijk te zijn hou ik van een vrij naturelle make-up look. Niet teveel poespas, niet te aanwezig, maar net genoeg om je gezicht iets op te halen. En ik was al een tijd op zoek  naar een poeder in de juiste kleur zodat mijn gezicht mooi uit zou komen. En laat ik nu eindelijk een kleur te hebben gevonden die erg mooi bij mijn huidskleur past!  Na het aanbrengen van mijn concealer en BB-cream poeder ik hiermee mijn gezicht licht af, en het resultaat is erg mooi. Zo mooi dat ik het op mijn verjaardag heb gedragen en ik ook tevreden was. Vooral om te ontdekken dat om 02.00 uur ’s nachts, na een lange dag bezoek, mijn make-up en poeder nog perfect op mijn gezicht was blijven zitten!

SONY DSC SONY DSC

 

De kleur die ik hier heb heeft nummer 03 en is dus vrij licht. Ik  merk dat ik door de jaren heen een vrij lichte huid heb gekregen. Deze poeder past daar erg mooi bij. Hij brengt prachtig aan mag ik wel zeggen, dus ik vind het echt een superproduct. Mooi om af te poederen zeg maar.  Of, en dat  heb ik dus nooit eerder gezien, de poeder alleen op je gezicht is ook mooi. Voor de dames die niet teveel op hun gezicht willen kwakken…Dus een veelzijdig poedertje.

Voor:

voor

 

Na:

na

 

Raad ik deze compact powder van Fogan Cosmetics aan?! Jazeker! voor 0.99,-Euro is het echt een fijn koopje! Waar je het kunt kopen? Kijk even naar mijn Fogan Cosmetics Nagellakreview, daar staat de link.

Gebruik jij wel eens compact powder? Welk merk vind jij fijn?

 

2 gedachtes over “Fogan Cosmetics Compact Powder

  1. Simone zegt:

    Wauw, dat is echt niet duur! Ik heb nu een poedertje van catrice gekocht. Ik heb een lichte huid en al die poeders zijn altijd te donker :S Ik ben benieuwd naar de poeder die ik nu gekocht heb!

Geef een reactie

