Review Glossybox Februari 2013

Tijd om te vertellen wat ik van de producten in de Glossybox van februari heb gevonden. De box bevatte een aantal producten waar ik erg nieuwsgierig naar was. Een van de producten was een soort poeder, te gebruiken om pukkels en onzuiverheden weg te werken.

SONY DSC

 

Ik vond het een vrij bijzonder product. Poeder…op je gezicht…en daarvan zou je huid dan mooier worden. Natuurlijk heb ik het getest. Een vochtig watje in het poeder en op je gezicht deppen, dat is wat je moet doen. En dan even in laten werken en afspoelen. Gedaan dus..een week lang. En tja, eerlijk is eerlijk..de pukkel bij mijn neus is inderdaad snel weggegaan. Maar of dat aan het poeder lag of niet…ik weet het niet. Mijn huid is er niet speciaal mooier van geworden. Misschien werkt het geweldig als je echt een onrustige huid hebt of acne, maar ik ben niet overtuigd genoeg om dit aan iedereen aan te raden.

SONY DSCbellair1

 

En ook bevatte de box een nagellak, waar ik al een review over heb geschreven. Het is nagellak die je nagels laat ademen. En ik moet, na een paar weken de lak 2 a 3 dagen te hebben gebruikt, dat mijn nagels er lang niet zo droog van werden dan van andere nagellakjes.  In die zin zou je kunnen zeggen dat de lak inderdaad fijn is voor gevoelige nagels. De kleur vind ik geweldig.

SONY DSC SONY DSC\

Een mooie tube met een Dr.van der Hoog masker. Fresh Expression . Dr van der Hoog heeft heeel heel prettige producten. Ik ben dol op de maskers en gezichtsproducten van dit merk. Wat ik handig vind aan deze tube, is het kwastje dat erop zit. Zo hoef je geen moeilijke toeren uit te halen, maar kun je meteen je masker opbrengen. Dit masker heb ik met veel plezier gebruikt en mijn huid werd er echt superzacht van. Ik zou het dus echt aanraden aan iedereen, om dit masker te gebruiken!

SONY DSC

 

Een van de merken die je vaak tegenkomt, is Biotherm. Glossybox en Biotherm werken vaak samen. En dat is helemaal niet erg. Biotherm is een goed merk voor gezicht- en lichaamsverzorging. Deze keer zat er een handcrème in de box. En die gebruik ik dagelijks met veel plezier. Een aangename zachte crème, met een fijne geur en hij trekt goed in. Daarbij maakt het je handen duidelijk zacht en je nagels sterker. Ik vind het een top product en ik zou hem bijna verkiezen boven de Vaseline handcrème, ware het niet dat Biotherm best prijzig is. Mijn handen voelen na een week of drie dagelijks gebruik echt superzacht en ik zie aan de nagels dat ze er mooier door worden. Aanrader!

Babor

En tot slot…de Babor Sensational Eyes ..Eye pads. Ik heb ze getest, voor jullie…Op film. Deze pads zijn het meest dure wat ik ooit in een box ben tegengekomen. 30,- euro voor 2 gelpads voor onder je ogen. En, hoewel ze verfrissend aanvoelden…was het nou niet direct een super geweldig effect. Ik heb nog steeds wallen.  Voor zoveel geld zou ik het niet aanraden. Het is een fijn gevoel hoor, iets koels onder je ogen. Maar als je twee zakjes kamillethee even in koud water legt, en dan onder je ogen, is dat ook fris..En stukken goedkoper.

 

SONY DSC

 

Een leuke box? Zeker weten.  Toch weer producten waar ik blij van ben geworden en die ik vaker zou willen gebruiken! Ben je nou zelf nieuwsgierig naar de Glossybox? Ga dan naar http://www.glossybox.nl

Geef een reactie

