Lente..

Het is officieel lente. Maar het weer is het daar dus niet zo mee eens. Jammer, want ik ben wel toe aan de lente. Het maakt alles zoveel fijner. Helaas is de winter nog altijd in ons land…en hoe. Wat is het koud de afgelopen dagen.

En mijn gezondheid werkt op dit moment nog steeds niet mee. Dus dat is best jammer. Ik lig op dit moment meer in bed met koorts dan dat ik toe kom aan dingen uitgebreid testen. Best jammer, want er zijn juist op dit moment een enorme hoop nieuwe producten om uit te testen en te reviewen. Dat gaat vast wel goedkomen. Toch zal het wat langer duren, voor ik weer op volle sterkte hier kom bloggen. Ik doe mijn best regelmatig wat neer te zetten hoor, dus niet getreurd, maar dagelijks iets posten gaat even niet lukken. Niet erg hoor, want er is genoeg te lezen! Tot snel!

Een gedachte over “Lente..

Geef een reactie

