Wet’nWild Eyeshadow duo’s

SONY DSC

Als er iets is qua make-up wat ik geweldig vind, naast nagellak, dan is het wel oogschaduw. Zoveel verschillende kleuren, texturen…Ik kan er geen genoeg van krijgen.  Ik ben superfan van de oogschaduw van Essence en Catrice, maar deze keer vond ik wat duo’s van een ander merk. Namelijk Wet’n Wild. En ik was daar best nieuwsgierig naar. Zou het goede oogschaduw zijn, of compleet pet? Ik heb de oogschaduw duo’s gekocht op de huishoudbeurs, waar ze in de aanbieding waren. Nieuwsgierig als ik was, nam ik er direct een aantal mee.

SONY DSC SONY DSC

Mijn eerste duo is in wat natuurlijke tinten. Ik hou van dit soort tinten, omdat ze makkelijk draagbaar zijn. Dagelijks en bij vrijwel elke outfit. Je kunt het zo licht of donker maken als je zelf wilt. En de combinatie met bruin/shimmer beige is echt erg mooi, al zeg ik het zelf.

wetnwildgreen

Met de pigmentatie van deze oogschaduw is absoluut niets mis. Hij geeft eerder net iets teveel dan te weinig pigment af.  Helaas is hij als je met de applicator werkt (bijgeleverd in de duo’s) al snel een beetje korrelig als je niet oppast. Dat is wel jammer, want dat betekent vaak fall out enzovoorts. En als je iets niet wilt, is het oogschaduw op je wangen, en niet op je oogleden.

SONY DSC SONY DSC

Dan had ik ook deze lila/paarse variant. Ik vind de kleuren altijd mooi! Ik ben dol op paars en lila…En daarom zal ik dat ook vaak dragen in mijn make-up. Nadeel van uitgesproken kleuren is meestal wel, dat je je outfit er een beetje op moet afstemmen, omdat paars/lila niet overal even mooi bij staat.

wetnwildpaars

De pigmentatie is erg mooi, de kleuren zijn niet al te overheersend, maar wel mooi duidelijk te zien. Ideaal om een mooie look mee te maken. Deze oogschaduw is minder korrelig als je met de applicator werkt.  Fijn, want dan blijft de oogschaduw op je ogen en valt het niet op je wangen.

SONY DSC SONY DSC

Dan een combinatie, waar ik vooral nieuwsgierig naar ben. Mintgroen/paars. Ik vind het een combinatie die je zelden als duo ziet. En ben dan ook erg nieuwsgierig of je hiermee een mooie look kunt maken.  Het zijn wel kleuren die ik erg mooi vind. Maar de combinatie had ik zelf niet zo gemaakt. Dus binnenkort zal ik eens kijken of het bij elkaar past.

wetnwildbruin

Ook hier is de pigmentatie best mooi. Iets minder sterk dan de vorige twee Wet’nWild duo’s, maar zeker niet verkeerd! Het is ook geen korrelige substantie als je met de bijgeleverde applicator zou werken.

Kortom, ik vind het mooie oogschaduw duo’s van Wet’nWild. Normaal gesproken zouden ze rond de 3,- euro kosten. Ik heb ze in de aanbieding voor 1,- euro bij de huishoudbeurs gekocht. Is ook echt een tip! Ga naar dat soort beurzen. Meestal worden daar producten goedkoop aangeboden. En dat is prettig!

Wat is jouw favoriete merk oogschaduw? En welke kleuren draag jij het liefst?

Geef een reactie

