My Life in Pictures

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, door middel van foto’s. Heel veel kijkplezier!

Milkapoeder

 

Ik mag dan veel mopperen op het koude Hollandse weer van de laatste tijd, het is wel echt het perfecte excuus om aan de warme chocolademelk te gaan! En niets is lekkerder dan warme chocolademelk gemaakt van Milka poeder! Het is echt hemels en maakt alle kou en ellende echt een stuk dragelijker. Een echte aanrader wat mij betreft.

foto (18)

 

Het boekje heb je vaker voorbij zien komen. Mijn dagboekje. Ik was nooit een trouwe schrijfster in dagboeken, maar naarmate ik “ouder” wordt, schrijf ik vaker, langer en ook echt over gevoelens en ervaringen. En dat heeft resultaat…Het dagboek is vol. Tijd voor een nieuw, vers, exemplaar! En die is in aantocht. Een luxe dit keer, waarover ik vast nog wel een keer zal schrijven!

foto (49)

 

Helaas stonden deze weken erg in het teken van ziek zijn en hoge koorts hebben.Ik heb zo gebaald van dat stomme lijf van mij. Gelukkig krabbel ik nu langzaam aan weer op en kan ik weer volop gaan bloggen en testen. Want door al het gedonder met mijn lichaam is dat er echt bij ingeschoten. De afgelopen weken was dit echter hoe ik mijn dagen vooral heb doorgebracht….

Essie1

 

Ik kreeg enkele weken geleden een mooie nagellak van mijn beste vriendinnetje. Van het welbekende merk Essie! En ja, ik ben verliefd! wat is dat toch een prachtige fijne mooie, maar ook dure nagellak! Natuurlijk zal ik er nog een uitgebreid blogje over schrijven, want Essie verdient gewoon een eigen artikel op mijn blog!

eitjes

 

En je zou het door het koude weer bijna vergeten, maar het was Pasen! En vanuit Duitsland, om mijn Milka-verslaving te voeden, hadden we erg bijzondere eitjes voor het ontbijt deze keer. Niet om te koken, niet om te bakken, maar om zo op te eten! Ik heb er erg van genoten, net als…

foto (58)

 

Van deze heerlijke tulband. Met kerst had ik hem ook al een keer gebakken. En ik vond het een mooi idee om het voor het Paas-ontbijt nogmaals te doen. En ja hij was deze keer weer heel erg lekker! Ik denk dat ik voortaan zelf de tulband voor feestdagen maak! Zo lekker!!!

Dit was het kijkje in mijn leven voor deze keer. Ik hoop dat het gezellig was.

Hoe waren jouw Paasdagen?

4 gedachtes over “My Life in Pictures

    • littlemisspj zegt:

      Dit dagboekje heb ik gekocht voor 50 cent bij de Prijsmepper. Ik ben er zo een beetje tegenaan gebotst zeg maar..Ik heb ze trouwens bij de Kruidvat ook zien liggen voor 2 euro laatst. Maar of ze er nog zijn…weet ik niet….

Geef een reactie

