10 Little Secrets…

Iedereen heeft ze. Van die kleine geheimpjes (niet dramatisch verder) die bijna niemand van je weet. Omdat je je er stiekem voor schaamt. Of omdat je gewoonweg weet dat niemand die dingen van je zal snappen. Ook ik heb zo mijn eigen little secrets. Wat deze zijn? Ik ga er deze keer 10 aan jullie verklappen!

splints enzo 001

1. Ik heb al 27 jaar een knuffelpop. Deze pop is mij zo dierbaar dat ik zelfs kleertjes voor haar koop. Ze heet Pien en in de jaren 80 waren dit soort poppen populair (cabbage patch kids). Ik zou haar nooit en te nimmer wegdoen…En ja ik ben 28…haha.

31012012188

2. Ik ben helemaal verslaafd aan het haken van kleden, sjaals, mutsen, knuffels..maakt niet uit, als ik maar kan haken. En ik weet dat mensen haken nog steeds zien als suf en voor oma’s. Maar ik doe het bijna dagelijks en ik vind het super om te doen.

flutroman

3. Ik ben dol op het lezen van flut-romans. Ja echt..zo een doktersroman..of iets anders zoets waarvan je glazuur doorgaans van je tanden springt. Ik ben eigenlijk dol op lezen en ik hou van boeken van niveau, maar soms…heel soms, kun je me niet gelukkiger maken dan met een zoetsappig flut romannetje…Waarvan je weet dat het eind goed al goed is en waar de problemen doorgaans niet verder reiken dan verliefd zijn en daar niet aan toe durven geven.

gtst

4. In het verlengde daarvan..Ik ben dol op soaps. Ik kijk nog altijd trouw GTST en sinds kort ook Malaika. En ik vind het zalig. Ik vind het fijn om even niet na te hoeven denken bij tv-programma’s.

http://www.youtube.com/watch?v=0rX9zQvxw_4

5. Ik kan ongelooflijk blij worden van de liedjes van K3. En ik weet dat het heel kinderachtig is en ik al heeel lang niet meer de doelgroep ben van deze meidengroep. Ik ben trouwens nooit de doelgroep geweest, ik heb een zusje dat 11 jaar jonger is dan dat ik ben. Door haar kwam ik in contact met de liedjes van K3. En sindsdien word ik heel erg vrolijk van de liedjes van K3. Als ik echt een dip heb, dan draai ik gewoon nummers van K3 en dan ben ik in no-time weer vrolijk!

Beertjes

6. Ik ben dol op beertjes. Ik spaar zelfs beertjes. Het liefst me-to- you en forever friends. In knuffelvorm, maar ook in stenen variant. Ik heb een vitrinekast vol berenbeeldjes. En een plank vol berenknuffels. Als ik beertjes zie dan word ik automatisch vrolijk.

Regenboog

7. Ik kan niet kiezen  wat nu mijn lievelingskleur is. Is het nou roze of paars of lila..of nee mintgroen of toch blauw of lichtblauw. Of toch geel, nee oranje. Je merkt het, ik vind veel kleurtjes mooi en kan niet met zekerheid vertellen wat nu mijn lievelingskleur is. Het wordt wel vaak gevraagd maar ik heb echt moeite met het antwoord. Want ik hou eigenlijk gewoon van alle kleuren!

zingen

8. Ik zing graag. In de auto, thuis, onder de douche..op de wc. Het maakt niet uit waar ik ben, ik zing graag. En vooral mee met de radio. Ik ken echt belachelijk veel songteksten uit mijn hoofd en zing ze dan ook vaak uit volle borst met de radio mee. Ik kan het gewoon niet laten. En ik zing nu niet speciaal mooi…ik zing gewoon graag.

foto (8)

9. Ik ben verslaafd aan sommige spelletjes. Zoals candy crush saga…Mindfeud…Ik kan er niets aan doen, ik moet ze spelen. Elke dag. En ik vind het geweldig leuk om te spelen! Ik kan het dan ook niet uitstaan als ik bijvoorbeeld een level niet haal. Maar toch geef ik dan niet op. Ik moet en zal verder komen.

10. Ik huil bij zielige films of zielige beelden op tv. Ja, ik geef het maar gewoon toe, ik huilde bij Bambi..en bij the Lion King… en ik huilde bij de Titanic. Ik huil ook bij All You Need is Love. Ik kan het niet helpen. En tja…nu weet iedereen het. Ik ben een watje. Een heel groot watje…haha.

Dat waren mijn 10 Little Secrets…Die nu niet meer geheim zijn !

Wat is jouw Little Secret?

2 gedachtes over “10 Little Secrets…

Geef een reactie

