My Perfect Imperfections

Deze keer een tag, die ik echt al vaak voorbij zag komen en erg leuk vond om te zien. Ik heb besloten hem zelf ook te doen en hier is daarvan het resultaat! Mijn 3 dingen die ik mooi vind aan mezelf en 3 die ik echt minder mooi vind!  Deze tag vind ik echt positief, omdat je gewoon ziet dat ook de mooiste vrouwen dingen aan zichzelf niet mooi vinden of onzeker zijn over iets aan hun uiterlijk. In deze maatschappij wordt je enorm beoordeeld op je uiterlijk. En eigenlijk is dat zo verkeerd, het is echt je innerlijk dat ertoe zou moeten doen. Dus hou van jezelf..met alles wat er bij jou hoort… Want als je het woord imperfect  goed bekijkt…staat er eigenlijk : I’m Perfect! En dat is ook iedereen. Perfect zoals hij of zij is geboren!!!!

Enjoy de tag!

Wat zijn jouw Perfect Imperfections?

2 gedachtes over “My Perfect Imperfections

Geef een reactie

