Music of the moment..

Het is weer tijd voor een kijkje naar wat ik op dit moment voor muziek luister. Het is weer een paar weken terug sinds ik mijn muziekvoorkeur met jullie deelde. En ik moet toegeven, ik wissel vaak af in muziek voorkeur. Het hangt er bij mij ook erg van af in wat voor een bui ik ben, en daar stem ik vaak mijn muziek keuze op af.

Dit nummer is qua tekst misschien een klein beetje triest, maar het deuntje is helemaal wat ik op dit moment fijn vind. Gewoon lekker fris, vrolijk en happy! Ik vind dit nummer echt geweldig om te luisteren en natuurlijk mee te zingen.

Enkele jaren terug heb ik Kensington gezien in het voorprogramma van the Wombats. En sindsdien volg ik ze een beetje. De muziek die zij maken vind ik echt geweldig om te luisteren. Fijne teksten en catchy muziek. Precies wat ik fijn vind! En het is gewoonweg tof om te zien hoe een relatief onbekende band uitgroeit tot een bekende en toch wel populaire band. Want een ding is zeker, Kensington timmert lekker aan de weg!

Nog zo een fijn nummer, van Passenger, waar ik de meeste nummers ook wel van kan waarderen. Het is een redelijk gezellig deuntje. De tekst is wat verdrietiger, maar wauw wat geweldig weer. Deze luister ik ook echt vaak!

Agnes Obel zingt magisch mooi! Haar stem en haar muziek betoveren mij en ik vind het zalig om weg te dromen bij haar liedjes. Riverside vind ik een van de mooiste liedjes.

Wat luister jij op dit moment?

 

Geef een reactie

