Likes/Dislikes Maart

Maart is al voorbij (wat gaat die tijd toch hard eigenlijk) en April is al aan zijn derde week toe. Toch maak ik nog een video met mijn favoriete en minder favoriete producten voor jullie. Ik vind het leuk om aan het eind van een maand te vertellen wat ik van producten die ik heb getest vind. En ik hoop dat jullie dat net zo leuk vinden als ik het vind.

Ik heb deze video weer met de nieuwe camera opgenomen. Ik ben persoonlijk wel tevreden over de kwaliteit van de filmpjes. Wat vinden jullie ervan?

Enjoy Watching!

 

 

Geef een reactie

