Cresty Cosmetics Wenkbrauw poeder

SONY DSC

Ik heb ooit een blog geschreven over wenkbrauwen. Nu blijf ik het rare dingen vinden en iedereen gaat er op een andere manier mee om. Ik ben gezegend met redelijk mooie wenkbrauwen die niet erg veel onderhoud nodig hebben. Iemand wees mij op iets, waardoor mijn wenkbrauwen nog beter uit zouden komen. Subtiel, dus niet dat je echt ziet dat je wenkbrauwen enorm aangezet zijn, maar wel gewoon mooi. En dat kon met een pakketje van Cresty Cosmetics.

SONY DSC

Het pakketje van Cresty Cosmetics bestaat uit een poeder met kwastje en drie malletjes waarmee je je wenkbrauwen kunt accentueren. Een dunne lijn, een natuurlijke lijn en een dikke lijn. Het poeder inclusief malletjes en kwastje is verkrijgbaar in verschillende kleuren, van lichtbruin tot helemaal zwart. Door de malletjes op je wenkbrauw te leggen, krijg je een vorm, waar je met je kwastje het poeder aan kunt brengen. Je wenkbrauwen zijn dan mooier en duidelijker vorm gegeven.

Natuurlijk was ik supernieuwsgierig, want als het om wenkbrauwen gaat, ben ik nog een groentje. Ik zie veel meiden wenkbrauw potlood gebruiken, of poeder. En ik was nieuwsgierig naar het resultaat.

wb

Dit ben ik met mijn natuurlijke wenkbrauwen. En zonder make-up, om het effect van de wenkbrauwpoeder goed zichtbaar te maken. Ik heb twee mallen gebruikt, de natural en de thick. Ik begon met het malletje ‘thick’ voor dikke wenkbrauwen. Nu heb ik niet erg dikke wenkbrauwen, maar ik was nieuwsgierig of dik, ook echt dik betekende. Ik leg het malletje over mijn eigen wenkbrauw en breng de wenkbrauwpoeder met het kwastje aan, door in de opening van het malletje te “kleuren”. Het nadeel van  dit product, is dat je het opbrengt met een malletje. Het malletje heeft een bepaalde vorm. En dat is niet de vorm van mijn wenkbrauwen. Ik heb daardoor het idee dat ik een kleuter ben die niet binnen lijntjes kan kleuren.

wb2

Ja, ik kijk hier erg ongelukkig. maar dat ben ik dan ook met het resultaat van het eerste malletje. Wat een dikke Bert-wenkbrauwen creeer je hiermee. Voordeel is wel, dat als je het netjes en mooi opbrengt, het lang blijft zitten en ook waterproof , zweet- en zelfs slaap proof is.. De dikke variant is echt dik en ik vind het resultaat niet mooi. Althans niet voor mijn gezicht.

wb

Het tweede malletje, de natural, werkt al een stuk beter en natuurlijker. Ik ben iets meer tevreden met het resultaat. Het is subtieler en hoewel het malletje niet helemaal de vorm van mijn wenkbrauw had, zie je nauwelijks dat het anders dan anders is. Ik ben enorm fan van make-up die je er natuurlijk uit laat zien en dat is wel iets wat deze mal met het poeder voor elkaar heeft gekregen.

SONY DSC

Mijn conclusie is, dat de poeder waarschijnlijk zonder mal redelijk bruikbaar kan zijn. De malletjes echter maken het moeilijk om goed te kunnen gebruiken. Het poeder is wel echt fijn aan te brengen met het kwastje en blijft lang zitten. Tegen de malletjes zeg ik nee, tegen het poeder een dikke ja. Het is echter wel erg prijzig. Je doet wel lang met de poeder en het kwastje, dus misschien is dat de prijs dan wel waard. Je vindt het pakketje met de malletjes, poeder en het kwastje voor 19,95,- bij http://www.bransus.eu/nl/cresty-wenkbrauw-poeder.html

gebruik jij wenkbrauwproducten?

3 gedachtes over “Cresty Cosmetics Wenkbrauw poeder

  1. Lucie zegt:

    Eigenlijk heb je dit helemaal niet nodig. Je hebt prachtige wenkbrauwen van jezelf.
    Gisteren heb ik op een beurs zelf een setje gekocht. Voor mij zijn die malletjes dus ideaal om 2 gelijke wenkbrauwen te hebben.
    Als je al grijs bent en je hebt lichte wenkbrauwen kan je met het poeder je wenkbrauwen wat aanzetten waardoor je gezicht er beter uitziet.
    Ideaal ook voor mensen met hele dunne wenkbrauwen.

    • Little Miss PJ zegt:

      Dit is de prijs die ik destijds betaalde,prijzen kunnen altijd veranderen. De prijzen die ik hanteer zijn richtprijzen of de.prijzen die ik betaald hebm

Geef een reactie

