Must See Movies

Ken je dat, films die je echt dolgraag wilt zien? Ik wel. Voor mij is het naar de bioscoop gaan nog best een uitdaging, aangezien een rolstoel gewoonweg niet heel handig is in een bioscoop EN ik echt heel slecht stil kan zitten, tot ergernis van mijn mede-bioscoopgangers. Ik kies er dan ook vaker voor om te wachten tot de films die ik graag wil zien verschijnen op dvd. In heel uitzonderlijke gevallen wil ik nog wel eens naar de bioscoop gaan omdat ik niet kan wachten om de film te zien, of omdat ik kaartjes gewonnen heb. Dat laatste is het geval bij de eerste must-see movie in mijn rijtje…

 

Een boek wordt tegenwoordig al snel vertaald naar een film. Best gaaf natuurlijk. Zo ook deze film. Ik ben er echt nieuwsgierig naar en ga hiervoor dus naar de bioscoop, aangezien ik bij de Postcode Loterij kaarten voor deze film heb gewonnen. Ik ga ook zeker laten weten wat ik van de film vond.

En natuurlijk is een van de must-see movies Les Miserables! Hoe kan dat ook anders. Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe deze musical het als film doet.

En natuurlijk the Hobbit! Hoe kan ik die nu niet willen zien! Ik heb gewacht tot hij uit zou komen op dvd. En binnenkort ga ik hem dan ook eens uitgebreid bekijken.

Welke films wil jij graag zien?

2 gedachtes over “Must See Movies

    • littlemisspj zegt:

      Hangt ervan af..zaandam is wel oke! En pathe arena is inderdaad ook fijn. Spring breakers hoor ik ook goede berichten over, veel mensen willen erheen.

Geef een reactie

