Review Glossybox Maart

foto's blog 085

Het is weer eind April..en dan..krijg je natuurlijk de review van de Glossybox van de maand ervoor! Deze keer de box van maart. De box die in het teken stond van natuurlijke, biologische make-up.  Een goed idee, want ik ben zeker voorstander van zo min mogelijk chemische rommel in mijn verzorgingsproducten. Wat vond ik van de producten in deze box?

foto's blog 058

Allereerst testte ik de Casa D’argagne . Een natuurlijke gezichtstonic, met een muskus geur. Dat was dus meteen waarom ik het product maar 1 keer heb gebruikt. De geur vond ik echt niet geslaagd. Het product was verder oke, niet heel bijzonder, mijn huid was wat zachter na gebruik, maar de geur was voor mij echt een enorme afknapper. BAH.

foto's blog 077

Van Ginkels zat er een potje day cream in, speciaal voor de lente en de zomer.  Zoals alle producten in de box biologisch, natuurlijk en vrij van onnodige chemische rommel  en bovenal NIET getest op dieren. De creme is ietwat zelfbruinend (en het effect is na een week heel subtiel zichtbaar) en smeert fijn uit. De geur van de day cream is echt lekker en je hebt maar een klein beetje creme nodig om je gezicht goed in te  kunnen smeren. Mijn huid was ook erg zacht na twee dagen de creme te hebben gebruikt.

foto's blog 079

Van The Bodyshop ben ik zelf al jaren enorm fan! Wat een superfijne producten heeft het. En allemaal eerlijk en biologisch! Zoals deze heerlijke bodybutter met Sheabutter! Ik heb me al een paar maal ingesmeerd met dit product en ik hoor mijn huid bijna juichen van blijdschap! Het maakt je huid zacht en voedt je huid duidelijk! Een aanrader!

foto's blog 022

Da Vinci is een volledig biologisch make-up merk. Deze mooie kleur lose eyeshadow powder heeft een mooie pigmentatie en is ook te gebruiken als lichte blush. Binnenkort zal ik hier uitgebreider op terugkomen en ook laten zien wat voor een mooie look je hiermee kunt maken. De losse poeder is wat onhandiger in gebruik dan vaste varianten oogschaduw, maar als je eenmaal door hebt hoe je de poeder het beste kunt gebruiken, dan is dit een geweldig product.

foto's blog 082

Lush…ik ben echt vreselijk dol op de producten van Lush. Ze zijn heel fijn om te gebruiken! En ruiken echt fantastisch. Minder enthousiast ben ik over de geur van deze Lemony Flutter. Hij ruikt heeeel erg sterk naar citrus. Ik ben niet vies van een citrusluchtje, maar dit is echt teveel van het goede. Het weerhoud mij ervan het regelmatig te gebruiken. Jammer, want je kunt dit product gebruiken om je nagelriemen, maar ook op andere droge plekjes. Na een paar keer smeren knapt het dan ook zienderogen op. Maar die geur he…Je kent de citruskaarsen wel. Daar komt al een enorm indringende lucht vanaf..Deze flutter van Lush ruikt een tandje erger naar citrus. Ik vind het echt zonde, want verder is het een geweldig product.

En dat was de box van maart alweer! De tijd gaat enorm snel hoor, ik kan me nog zo herinneren dat ik de box van januari nog aan het testen was….

Wat vond/vind jij van de producten uit de Glossybox maart?

3 gedachtes over “Review Glossybox Maart

  1. puckeltje zegt:

    Ik vind de flutter juist heerlijk ruiken! De day cream prikt erg bij mij en ik had nog een soort douchegel die jij niet hebt, die ruikt zoooo lekker. Ben ook weer erg blij met die van deze maand! 🙂

  2. My Linh zegt:

    Er zaten mooie producten in deze box! Ben vooral benieuwd wat je van de loose eyeshadow vindt :O Trouwens, ik ben ook geen fan van Musk xD Maar de lemony flutter daarentegen vind ik héérlijk ruiken hahaha verslaafd aan citrus ❤

Geef een reactie

