My Life in Pictures

Het is weer een tijdje geleden dat jullie een kijkje in mijn leven hebben gekregen door middel van enkele foto’s. Dus hoog tijd dat ik dat vandaag weer eens laat zien. Wat heb ik zoal beleefd deze weken?

SONY DSC

Op 20 maart was mijn moeder jarig. En zij wilde erg graag een recente, mooie foto van haar 3 kinderen op een canvas. Dus zijn we bij elkaar gekomen om met zijn drietjes op de foto te gaan. Dus zie hier mijn broer Tobias en mijn zusje Joyce. De laatste foto met zijn drie kan ik me niet eens meer herinneren. We staan niet vaak met zijn allen op een foto. Maar voor mijn moeder doen we dat natuurlijk wel!

2013-04-13 14.44.29 duckfaced sistersknappe koppen

Natuurlijk moest er nog even wat gerommeld worden met mijn tablet. Kan die ook mooie foto’s maken? Dus daar gingen Joyce en ik dan…

Overgroot opa en oma ten Hoeve

Heel bijzonder vond ik het, toen ik deze foto kreeg. Hij stamt uit de oorlog en je ziet mijn overgrootmoeder- en overgrootvader. Ik heb hen helaas niet mogen kennen. Toch vind ik het best bijzonder om een kijkje te krijgen in het verleden.

foto (15)

Zo af en toe moet ik mijn bril echt op doen. En dat ziet er dan zo uit. En ja, ik kijk niet heel gelukkig. Ik vind een bril ook altijd enorm in de weg zitten en het liefst zou ik daarom lenzen willen. Maar dat kan niet met prisma en cilinder…Dus ik moet een bril. Hij staat me niet verkeerd verder, toch?

vliegketting oorbel libelleoorbel giraf

Sommige dieren hebben een speciale betekenis voor mij. Zoals de vlieg, de libelle en een giraffe. Het gaafste vind ik dat er ook sieraden in de vorm dat die dieren zijn. Ik ga zeker kijken of ik zoiets zou kunnen kopen . De dieren staan symbool voor dierbaren die overleden zijn en waar ik enorm veel van hield.

SONY DSC

Deze week testte ik iets voor je wenkbrauwen. Niet erg goed bevallen, ik blijf het moeilijk vinden, wenkbrauw-mode. En dat is pretty much hoe mijn week eruitzag!

Hoe was jouw week?

Een gedachte over “My Life in Pictures

Geef een reactie

