Nieuwe Keuken

Eindelijk is de verbouwing klaar! En daar ben ik echt superblij mee, want ruim een week in puinhopen, stof en andere verbouwingsellende gaat je niet echt in de koude kleren zitten. Ik was de puinhoop na een paar dagen ook wel behoorlijk zat…

keukeninwording

 

Eerst moest natuurlijk de keuken eruit gesloopt worden, daarna de tegeltjes eraf en ook het behang eraf. Ik heb geholpen door het behang er zoveel mogelijk af te halen. Ik kan erg slecht tegen het feit dat mensen bezig zijn en ik op een bank, dus ik heb gewoon al mijn energie bijeengeschraapt en heb geholpen waar ik kon. Ik kon niet echt voor de catering zorgen…aangezien..nou ja ik geen keuken had..haha

keukenstuc

 

Ik ben gezegend met een man die kan klussen, en met een zwager die dat ook goed kan. En hij heeft ons geweldig geholpen bij de voorbereidingen ! Hier een stukje strak stucwerk! Ik ben echt zo blij met het resultaat!

keukenbouwen keukenbouwen1 keukenbouwen2

 

Op 2 mei was het dan zover. Na een jaar wachten op goedkeuring etc. (ja het heeft een jaar geduurd…) Kwamen ze dan eindelijk de hoog/laag keuken plaatsen. En de mannen gingen meteen voortvarend te werk! Ik wist niet dat een aangepaste keuken zo verschrikkelijk snel in elkaar gezet kon worden…

keukenbouwen3 keukenkijken

Voor ik het wist, stond er aan het eind van de middag gewoon een volwaardige keuken. Natuurlijk moest ik meteen even  kijken!!!

keukentegels

 

Omdat de keuken onderrijdbaar is, moesten er nog wat vloertegels onder gelegd worden. En dat is hier gedaan! Gelukkig konden we hierna de troep alweer op gaan ruimen en kwam er een einde aan de 2 weken in rotzooi zitten.

Nieuwe keuken

 

En toen was alles alweer vrijwel opgeruimd. We zijn nog niet helemaal bij het eindresultaat, maar dit is het geworden! Ik ben superblij en heb al een taart gemaakt en ook al enkele avonden een heerlijke maaltijd gekookt. Zonder pijn en zonder onnodig energieverlies… Ik moet nog wel wennen aan het feit dat ik niet sta, maar zit tijdens het koken, maar dat komt wel weer goed!

Naast handig vind ik de keuken ook gewoon mooi geworden! Ik ben er superblij mee!!!!

 

Geef een reactie

