Review Glossybox April

SONY DSC

Het is alweer mei en de nieuwe Glossybox is alweer onderweg. Tijd voor een review van de producten  van de box van April. Een box met een boel interessante producten.

SONY DSC SONY DSC

Allereerst testte ik de BB-cream van Biotherm. Helaas zijn de foto’s met mijn gezicht erop mislukt, dus die zal ik later plaatsen. De BB-cream kwam in 2 kleuren. De 1 was redelijk goed qua huidskleur, de ander was iets te donker en met een oranje ondertoon,waardoor het net leek of ik een worteltje was. Toch is deze niet zo fijn als de BB-cream die ik van L’Oreal heb.

SONY DSC SONY DSC

 

 

Lancome heeft zijn Genefique serum verbeterd en de dames van de Glossybox waren de eersten die deze uit mochten testen. Het beloofde een steviger huid en minder rimpels. Nu kan ik niets vertellen over rimpels, aangezien ik deze niet echt heb, maar een steviger huid..dat zou natuurlijk mooi meegenomen zijn. Helaas, na vier weken dagelijks gebruik, kan ik niet zeggen dat ik een enorm verschil merk in mijn gezichtshuid. Misschien dat hij een tikkeltje zachter is, maar steviger..nee. Jammer, heel goedkoop is dit product namelijk niet.

SONY DSC SONY DSC

 

In de box was ook een Kiehl’s product. Een doucheproduct met vanille en cederhout. Ik vertelde al dat de geur me erg aan Zwitsal deed denken. Dit bleef zo bij het gebruik van het product. Wel merkte ik dat mijn huid er beter uit ging zien, naarmate ik dit product vaker gebruikte. De geur is aangenaam en mijn huid werd er zachter van. Kortom, een prettig product. Maar ook prijzig en voor de geur kun je net zo goed Zwitsal kopen.

SONY DSC

 

Ook zat er een Creative hairspray in van Tony&Guy. En hier ben ik echt tevreden mee. De spray houdt je haar of kapsel prima in bedwang. Ook ruikt de spray niet echt onaangenaam, wat ik van de meeste haarspray’s toch wel echt een nadeel vind. Ik gebruik niet veel haarspray, maar deze zou ik iedereen aanraden. Ook heeft deze spray een superfijn formaat voor in een tas, zodat je hem makkelijk mee kunt nemen als je uitgaat of een weekendje weg.

SONY DSC SONY DSC

 

En als laatste dit schattige potje nagellak van Mavala. Dit merk nagellak komt elke maand met een nieuwe kleur nagellak. En kijk nu wat een schattige potjes! De keur, Candy Floss is zachtroze en is makkelijk aan te brengen. Het droogt redelijk snel en dekt na twee laagjes lak. Handzaam om mee te nemen in een toilettas. Helaas is het een klein potje en is hij dus nogal snel opgebruikt. Maar zeker aan te raden!

Ik vond deze Glossybox echt geweldig!

 

Geef een reactie

