Adidas Women Protect Douchegel

SONY DSC

 

 

Bad- en doucheproducten van merken die ik eigenlijk als kledingmerk ken…ik heb met sommige van die producten iets minder goede ervaring. Meestal is het mijn mening dat je je bij 1 ding moet houden en dat is waar je goed in bent. Tenzij je zeker weet dat je uitblinkt in beide dingen. Ik kreeg deze douchegel cadeau en was meteen nieuwsgierig. Een merk wat ik ken van sportschoenen en kleding, die een eigen douchegel op de markt heeft gebracht, bijzonder. Op de voorkant wordt beloofd dat je je lichaam en geest helemaal tot rust brengt en beschermt door deze douchegel te gebruiken. En, dat is ook fijn, het is geschikt voor de droge huid!

SONY DSC

 

De flacon heeft een bijzondere vorm. En die vorm heeft een reden. Hij zou op die manier namelijk prettig in de vrouwenhand passen. En ik moet toegeven dat dat inderdaad het geval is. En dat is erg makkelijk voor iemand die onder de douche vaak haar flacons uit haar handen laat vallen, omdat het een onhandige vorm heeft. Dat gebeurde niet bij het gebruik van deze flacon. Hij is makkelijk te openen en je hoeft ook niet heel hard te knijpen op de douchgel op je spons of washandje te krijgen.

De geur van het product is licht en wat zepig. Niet onaangenaam om te ruiken. De kleur is, zoals je op de foto’s kunt zien gewoon wit en de substantie is precies goed, niet te dik maar ook niet te dun. Het schuimt niet heel overdreven,wat ik een goed teken vind, want veel schuim betekent meestal ook dat het je huid uitdroogt.

SONY DSC

 

Bij het afdrogen bemerkte ik dat mijn huid inderdaad zachter aanvoelde dan normaal gesproken. En dat is precies wat ik fijn vind. Het betekent namelijk dat ik niet direct hoef te smeren met bodylotion. Je huid voelt ook zacht aan en de geur van de douchegel blijft heel licht hangen. Al met al geen slecht product dus van adidas.

Een flacon van 600ml kost  E 6,99-

Wat is jouw favoriete douchegel?

Geef een reactie

