Mijn allereerste make-up

SONY DSC

 

Laatst was ik aan het neuzen in mijn make-up stash en toen kwam ik mijn allereerste gekochte make-up tegen! Een oogschaduwpaletje van een onbekend merk (en ik weet nog steeds niet welk merk, het is helemaal vervaagd). Ik droeg  (en draag) niet overdreven veel make-up en dit paletje gebruikte ik eigenlijk gewoon alleen thuis, om te kijken hoe het zou staan en wat mooi was. Ik moest wel even glimlachen toen ik dit tegenkwam. Ik was ongeveer 12 toen ik voor het eerst zelf in de winkel stond om make-up te kopen. Ik weet nog goed hoe verheugd ik was en hoe slecht ik kon kiezen tussen al het moois. En ik herinner me ook de blijheid en trots. Voor het eerst had ik iets gekocht alleen voor mezelf!

SONY DSC

 

Tegenwoordig heb ik veel meer make-up en draag ik vaker iets dan voorheen. Nog steeds ben ik vaker “naturel” dan opgemaakt, maar ik vind het heerlijk om even te tutten, vooral als ik naar feestjes ga of verjaardagen. Mijn stash groeit aardig en ik vind het heerlijk! Toch heb ik als ik make up ga shoppen nog steeds datzelfde gevoel van toen. Die verheugdheid, het niet kunnen kiezen en het blij zijn met iets nieuws. Het fijn vinden om iets te kopen helemaal alleen voor jezelf…

SONY DSC

 

Ik was aan het opruimen, maar toch kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om mijn allereerste zelfgekochte make-up weg te doen. Mijn oogschaduwpaletje is oeroud, maar ik bewaar hem denk ik maar. Om zo af en toe eens naar te kijken en dan terug te denken aan die tijd….

Wat kocht jij als eerste make-up? Heb je het product nog?

Geef een reactie

