Music of the moment

Het is weer eens tijd voor mijn muzieksmaak van dit moment. Ik kijk altijd naar “De Beste Singer Songwriter” op Nederland 3. En daar kwam een liedje en dat liedje zit sindsdien in mijn hoofd…en in mijn lijst met favoriete nummers. Ik heb er toen ik hem hoorde al een traan bij weggepinkt, zo mooi vind ik het nummer.

Nog een lied uit het programma, waar ik van onder de indruk was. De stem staat me aan en de tekst is prachtig

Ik hou enorm van de liedjes van Beyonce.  Ze ziet er geweldig uit en kan nog eens mooi zingen!!!! En dit liedje is een van mijn favorieten. Omdat het zo mooi kwetsbaar maar ook heel krachtig klinkt.

 

En als ik even in de put zit, dan draai ik gewoon een blij liedje!

 

Dat was mijn lijstje voor deze keer!

Geef een reactie

