Lifecare Reinigende Poriën strips (Action)

Zo af en toe race ik naar de Action om daar eens te kijken naar wat ze hebben op het gebied van budget-proof beauty producten. Ik vind het namelijk zalig om mezelf te verwennen en daar niet heel veel geld aan uit te geven. En dan ben je bij de Action op de goede plek natuurlijk. Niet altijd zijn de producten zo geweldig hoor, want soms is goedkoop zeker duurkoop. Maar er zijn toch ook wel echte beauty-ontdekkingen! En een ervan zal ik hier met jullie delen!

reinigende porien strips

 

Inderdaad, strips om je porien mee te reinigen. En dan vooral die op je neus!  De strips van de Action kosten 0,89,- Euro per verpakking van 6 strips. Ik vind dat echt een koopje! En zeg nou zelf, hoe fijn is het om jezelf te verwennen met budgetproducten (tenminste als ze goed werken). Nieuwsgierig als ik ben, besloot ik een verpakking mee te nemen en uit te testen.

Nu is dat testen nogal een uitdaging voor me. Ik ben gezegend met een vrij gaaf huidje en eigenlijk heb ik geen verstopte poriën op mijn neusje. Dus dat is dan wel vervelend, als je dit soort producten wilt gaan uittesten. Toch wilde ik weten of het product goed zou werken. Dus zocht ik iemand met veel verstopte poriën op de neus. En die vond ik snel, namelijk mijn eigen lieve Niels. Een mannenhuid is over het algemeen toch wat vetter en daarom krijgen mannen ook vaker last van mee-eters op de neus. Niels wilde wel proefkonijn spelen en met een neusstrip zijn verstopte poriën te lijf gaan.

Eerst moest zijn neus zachtjes gereinigd worden en daarna vochtig gemaakt worden met een beetje water. Dan haal je de neusstrip van zijn plastic beschermlaagje af en druk je de neus strip op de vochtige neus. Als deze niet goed blijft plakken, kun je de strip nog een beetje bevochtigen met wat water. De strip moet ongeveer 15 minuten blijven zitten en na 15 minuten kun je de strip voorzichtig verwijderen.

En het resultaat…Is duidelijk op de neus strip te zien. IEWL! en ook een beetje HOERA! Een hele hoop poriën zijn weer schoon op Niels zijn neus. De strips zijn echter wel gemaakt voor vrij kleine neusjes, want voor een mannen neus heb je toch wel twee strips nodig wil je de gehele neus goed behandelen.

Mijn oordeel? Iedereen die op zijn neus, voorhoofd of kin pukkeltjes of mee-eters heeft zitten, moet nu direct naar de Action rennen en voor die 89 cent een pakje van deze strips gaan kopen! Bij regelmatig gebruik is succes echt gegarandeerd! Hoezeee!!

Heb jij ervaring met neusstrips? 

Geef een reactie

