Nagellakdroger Action

Ken je dat? Je nagels lakken en dan net bij het laatste laagje echt nodig naar de wc moeten, of weg moeten? Of het laatste laagje nagellak dat maar niet wil opdrogen, waardoor je heel gauw bobbels krijgt. Of gewoon ongeduldig zijn? Ja, nagellak is prachtig, maar soms ook echt een bron van ergernis voor velen.

Gelukkig zijn er wel oplossingen voor…Je zou kunnen kiezen voor gelnagellak, die je tegenwoordig ook thuis kunt aanbrengen. Het is een beetje prijzig, maar je nagellak blijft wel een week of twee mooi zitten. 

Of je koopt een apparaat waardoor je nagels door middel van lucht sneller opdrogen. Ook die heb je in verschillende prijsklassen. Ik was er een beetje sceptisch over en heb heel lang “nee” gezegd tegen de nagellakdrogers. Tot mijn zusje me een exemplaar, gekocht bij de Action voor 1,- euro gaf om uit te proberen.

foto's blog 032

 

Ik was er een beetje sceptisch over. Een dingetje van een euro die mijn nagels sneller kon laten drogen? Zou dat echt zo makkelijk zijn als het eruit zag. Gewoon je vingers in de inham leggen, een beetje drukken en het motortje in het apparaatje, dat op batterijen werkt, gaat draaien en blaast, toch met behoorlijk wat kracht lucht langs je vingers. Ik vind het idee geniaal en het handige is dat het op batterijen werkt, en dus overal naar meegenomen kan worden. Het is een klein en compact apparaatje en dus makkelijk in gebruik.

Maar werkt het ook? Ik besloot mijn aller lastigste nagellak te gebruiken en deze door middel van deze droger sneller droog te laten worden. De normale tijd dat deze nagellak droogt (nagellak van Golden Rose Paris serie) is ongeveer anderhalf uur (ja je leest het goed ANDERHALF UUR). Ik kan met trots melden dat het door deze droger geen anderhalf uur heeft geduurd voor mijn nagels droog waren, maar een uurtje minder. Ik heb wel kramp in mijn hand vanwege het feit dat je je vingers wat naar beneden moet drukken om het apparaatje te laten werken. Maar als je dat geen punt vindt en het daarvoor over hebt, is het een geweldige uitvinding, die drogers……

Wat zijn jouw ervaringen met nagellakdrogers? Hoe verkort jij de droogtijd van je nagellak?

Een gedachte over “Nagellakdroger Action

  1. Bibi zegt:

    Hi,
    Weet je misschien ook waar je dat apparaatje nog meer kan kopen?
    Want ik heb bij de Action gekeken maar daar heb ik ze niet gezien.
    Alvast bedankt!
    Groetje,
    Bibi

Geef een reactie

