Review Glossybox Mei 2013

SONY DSC

Het is weer tijd om te vertellen wat ik van de producten in de Glossybox van mei dit jaar vond. Mocht je willen weten hoe ik de producten in eerste instantie vond, kijk dan dit filmpje nog eens terug:

 

Ik heb de producten uit de box weer uitgebreid getest. En met plezier kan ik wel zeggen! Wat een fijne producten waren het deze keer! Ben je er klaar voor? Mooi! Hier gaan we dan…

 SONY DSC

Allereerst  van Anatomicals zat er een fullzise douchegel in. Met de geweldige naam ” You Need A Blooming Shower, Your nose smells  rose body cleanser”. Ik heb het merk Anatomicals ontdekt door Glossybox en daar ben ik ze nog steeds erg dankbaar voor. Het merk werkt met veel natuurlijke producten en is erg huidvriendelijk. Daarnaast reageert mijn huid echt super op de producten van dit merk. Het is een iets duurder merk dan wat ik normaal gesproken aan zou schaffen, maar het mag de pret niet drukken, want de producten zijn superfijn! 

De douchegel (of bodycleanser zoals ze het ook wel noemen) ruikt echt goddelijk naar rozen. En ook na het douchen blijft de rozenlucht nog lang hangen, iets wat erg prettig is. Ook maakt het product je huid heerlijk zacht. Eigenlijk is je insmeren met een bodylotion erna een beetje overbodig, zo zacht en goed voelt je huid aan. Heerlijk dus! Ik kan hem aanraden! 

SONY DSC

 

De Andrelon verrassend volume droogshampoo was voor mij geen nieuw product. Die heb ik namelijk al uitgebreid getest en ook op mijn blog staat er een review over, lees hier: https://littlemisspj.wordpress.com/2013/02/26/andrelon-droogshampoo/ een uitgebreide review over dit product. Ik kan niet anders zeggen dan een fijn product en hij ruikt vooral erg lekker!

SONY DSC

 

Van Ahava was er een miniatuur tube bodycream… Met dode zee modder. Dode zee modder is, zoals je vaak leest, erg goed voor je huid. Deze lotion is trouwens ook geschikt voor een gevoelige huid, staat er op de verpakking. Meestal ben ik niet heel enthousiast als ik producten gebruik waarin modder zit verwerkt. Het ruikt namelijk nooit echt prettig en ik ben wel iemand die houdt van lekker geurende producten. Daarbij smeert het nooit zo prettig en trekken de producten niet echt fijn in je huid…Meestal sla ik dus dat soort producten over. Ik had me dus al een beetje voorbereid op een teleurstelling en vooral een smerig geurtje. Maar dit product verraste me echt volkomen. Hoewel het dus dode zee modder bevat, ruikt het product echt aangenaam, smeerde het makkelijk uit EN trok het snel in.Mijn huid voelde zacht aan en het geurtje van de cream bleef hangen, maar zeker niet op een onaangename manier. Best fijn dus.

SONY DSC SONY DSC

 

Van Golden Rose zat er een mooi potje nagellak in mijn box. Uit de lijn Fashion Color. Ik ben echt een enorme nagellak liefhebber en deze kleur vond ik dan ook echt supermooi! De lak van Golden Rose verschilt nog weleens in kwaliteit, maar deze kleine potjes, zeker met een shimmer erin, zijn geweldige lakjes. Na twee laagjes was de nagellak al echt mooi dekkend! Ik ben blij met deze nieuwe aanwinst in mijn nagellakstash! Ik draag de lak een week lang probleemloos! Een superfijne nagellak dus.

SONY DSC    jelly pongpong

 

En dan de jelly pong pong lip blush. Ik weet nog steeds niet goed of dit helemaal mijn kleur is. Ik vind de matte look wel super tof om te dragen! Ik had nog nooit een lip blush gehad of geprobeerd, dus dat was wel eventjes wennen. Maar eerlijk is eerlijk, het is een fijn product. Het droogt je lippen helaas wel een beetje uit en je moet de blush wel meerdere keren per dag een beetje bijwerken. Maar afgezien daarvan is het een leuk product.

En toen was de Glossybox alweer besproken! Deze box had zeker geweldig toffe producten! Dat maakt me helemaal nieuwsgierig naar de juni box, die binnenkort zal komen!  En daarvan maak ik uiteraard weer een unboxing! Nog toffer is het dat ik NOG een box krijg in juni, meer daarover binnenkort. Ben je nou nieuwsgierig geworden naar de glossybox en overweeg je om jezelf maandelijks zo een tof cadeau te geven? Kijk dan even op http://www.glossybox.nl voor meer informatie!

Geef een reactie

