Unboxing Glossybox Juni 2013

Elke maand kijk ik er weer naar uit. En elke maand is het ook weer een supertoffe verrassing! De glossybox! Een box, voor 14,95 per maand (die je ook per maand op kunt zeggen) vol met de leukste beautyproducten (fullzise minstens 3 en daarnaast ook samples en mini’s) die ik dan weer uitgebreid kan testen! Ik was vandaag helemaal in de wolken toen ik het bericht kreeg dat de boxen verzonden waren. Dan zou ik morgen de box krijgen!

Maar tot mijn grote verassing en plezier ging dus vanmiddag (20 juni) al de bel en kreeg ik mijn eigen maandelijkse cadeautje aan mezelf ! En dat was meteen het startsein voor een unboxingsvideo natuurlijk! Want ik weet dat iedereen het supertof vind om mee te kijken naar het uitpakken van pakketjes. En dat snap ik,want ik vind dat zelf ook supertof. En vandaar dat ik nu het gehele uitpakproces op film heb gezet ! Heel veel kijkplezier!

Een van de producten had ik al eerder getest….en de review vindt je hier

Ben je nu ook nieuwsgierig naar de glossybox? kijk dan op

http://www.glossybox.nl

Een gedachte over “Unboxing Glossybox Juni 2013

Geef een reactie

