Andrelon Pink collection volume powder

Andrelon heeft een nieuwe, roze lijn, waarmee je gemakkelijk je haar zelf kunt stylen, zonder daarvoor een echte hairstylist te hoeven zijn. Helemaal geweldig natuurlijk , want we zien er het liefst elke dag geweldig uit. En het spreekwoord is niet voor niets  “als je haar maar goed zit natuurlijk.  Ik was erg nieuwsgierig naar een klein flaconnetje met “get the volume powder” erop. Mijn oog werd er op magische wijze naar toe getrokken. Wat zou er  voor magie in dat kleine potje huizen? Tijd om het uit te testen natuurlijk.

SONY DSC   SONY DSC

In eerste instantie was ik enigszins teleurgesteld want het potje was niet helemaal vol met poeder. Dat had ik voor die prijs toch wel verwacht. Maar toen las ik de woorden “goed schudden voor gebruik”. Nieuwsgierig als ik ben, schudde ik het potje flink, en als bij toverslag zette het poeder dus uit, en zat het potje wel vol met poeder! Het is bijna magisch!  De instructies zijn helder en duidelijk. Je maakt een scheiding, doet wat poeder op je scheiding, dicht bij de haaraanzet, wrijft er vervolgens met je vingers doorheen. Et Voila! volume en textuur… Je kunt meerdere scheidingen in je haar maken en daarop poeder aanbrengen, tot je tevreden bent met het resultaat.

voor

Ik ben enthousiast begonnen, deze foto is genomen voor het gebruik van het haarpoeder. Heel nieuwsgierig naar het resultaat was ik. Zou ik werkelijk meer volume in mijn haar kunnen aanbrengen? Of zou het een loze belofte zijn? Ik heb twee scheidingen gemaakt en daar poeder op gedaan.

na

En het resultaat was redelijk goed mag ik wel zeggen. In eerste instantie leek het een beetje alsof ik mijn föhn had laten ontploffen, maar ik heb mijn haar een beetje fatsoenlijk gestyled en het eindresultaat was best aardig. Je moet wel goed met je handen door je haar, anders blijf je een beetje een witte waas zien waar je de poeder hebt aangebracht. Je haar wordt stugger en droger van dit poeder en ik moet bekennen dat ik dat zelf echt een minpuntje vind. Je hebt inderdaad veel meer textuur, maar het haar is moeilijk te borstelen of kammen en is droog . Als je een heel erg heftig kapsel wilt maken, waar je veel volume voor nodig hebt, dan raad ik je aan deze poeder te kopen. Zoek je wat subtieler volume, waarvan je haar niet droog wordt, dan kun je het poeder beter laten staan.

Andrelon Pink collection Get the Volume Powder is te koop bij de betere drogisterij, voor  E: 4,99.

Heb jij al ervaring met volume poeders? 

2 gedachtes over “Andrelon Pink collection volume powder

Geef een reactie

