Unboxing Glossybox Essentials

Ik houd enorm van mooie beautyproducten, om uit te testen en mijn mening over te vormen. Maar ook om mezelf te verwennen. Wat is er immers lekkerder dan een beetje tutten met make-up en andere verzorgingsartikelen? Niks toch?! Ik vind het ook fijn om te worden verrast. En daarom is de Glossybox ook echt een product voor mij. Elke maand weer een verrassing in de vorm van een doos met 5 a 6 beautyproducten die ik uitgebreid kan testen. Niks fijner dan dat. Ik ben dan ook zo blij als een kind op Sinterklaas avond als de Glossybox wordt gebracht. En niets is heerlijker dan mijn enthousiasme met jullie te delen en de box door middel van een filmpje uit te pakken.

En zo eens in de zoveel tijd heeft Glossybox een speciale editie, waarin altijd fullsize producten zitten. Eerst was er de Glossybox Young Beauty, met mooie producten voor de jonge beautyliefhebster. En deze keer was er de Beauty Essentials! Vol producten die gewoonweg onmisbaar zijn als je een beetje van tutten houdt. En wat er in deze editie zat? Dat laat ik zien in dit filmpje!

Mocht je nieuwsgierig zijn naar de Young Beauty box van Glossybox, de vorige editie zeg maar, dan is dat te zien in dit filmpje

Ben jij nou ook nieuwsgierig naar de Glossybox? Kijk dan snel op http://www.glossybox.nl voor alle informatie.

Naar welk product ben jij nieuwsgierig?

Geef een reactie

