Onyx Peel-off Masker Komkommer (Action)

Ik ben dol op peel-off maskers, of nou ja maskers in het algemeen. Ik wil alles testen en uitproberen en soms is iets een enorm succes en soms is het ook echt een enorme fail. Maskers zijn verwennerij. Maskers zijn heerlijk ontspannend en verzorgend voor je huid. Want voor je huid moet je gewoon lief zijn, zeker als je make-up gebruikt. En deze week ben ik weer superlief voor mijn huid geweest en heb ik een maskertje uitgeprobeerd.

Voor kleine budgetjes zijn er namelijk ook prima maskertjes, zoals die bij de Action, die ik deze week heb getest. Ze zijn 79 cent per twee stuks (dus niet 90 cent zoals ik even dacht in het filmpje) en er zijn verschillende varianten van. Binnenkort zal ik ook een andere variant van de Action testen, gewoon omdat Action maskertjes niet vaak gereviewd worden en ik dat zonde vind, want wat is er nu fijner om van tevoren te weten wat nu lekker is en wat niet? Ik zou zeggen, relax neem wat te drinken en kijk naar hoe ik dit masker opdoe, wat ik ervan vind en luister naar mijn geklets haha want maskertjes opdoen en reviewen geeft mij ook de tijd om tegen jullie te kletsen.

6 gedachtes over “Onyx Peel-off Masker Komkommer (Action)

Geef een reactie

