My Life In pictures

Zo, het is onderwijl weer een tijdje geleden dat ik jullie wat foto’s laat zien, die ik op mn iphone heb gemaakt….Ik vind het zelf altijd erg leuk om random foto’s van mensen te zien, een my life in pictures dus. En omdat ik het zelf leuk vind om te zien, maak ik zelf dus ook regelmatig my life in pictures dingen. En het is een tijdje geleden dus het is wel weer tijd voor een nieuwe my life in pictures. Sit back, relax and enjoy!

ontbijt

 

Ik ben er zo slecht in…ontbijten. Maar tegenwoordig doe ik het dus steevast als eerste op de hele dag. Koffie en ontbijt. Eerder kan ik niet aan de dag beginnen. Ik heb eigenlijk nooit honger als ik net uit bed kom….sowieso ‘ smorgens niet. Maar ja een mens moet eten en het ontbijt is het allerbelangrijkste eetmoment op de dag!  Lang leve muesli en yoghurt!

Joep en rozen

 

Mijn katje Joep is dol op rozen! Deze rozen heb ik gekregen van Myrthe (kijk allemaal ook even op http://www.bymyrthe.wordpress.com Myrthe blogt ook en ik vind het geweldig!) als dank dat ze mijn rolstoel mocht lenen omdat zij zelf een beetje omhoog zat zonder rolstoel. Het is echt super irritant als je buitenshuis niet in staat bent om te lopen en je hebt geen rolstoel tot je beschikking omdat de gemeente weer eens supertraag is. Ik heb dus een reserve stoel die ik liefkozend Otto noem en die regelmatig andere mensen uit de brand helpt. YAY voor Otto (een foto volgt later).

 

taartje

Laatst bakte ik een taart met een bakmix dat ik uit Duitsland had meegenomen. Banaan stracciatella taart, met eenbodem van chocoladebiscuit deeg en een dakje van chocoladebiscuit kruimels. Kortom een heerlijk machtige maar zeer geslaagde taart! Ik ben trouwens echt zoo fan van shoppen in Duitsland. Je vindt er zoveel producten die je helaas in Nederland nergens kunt vinden terwijl ik zeker weet dat het hier een doorslaand succes zou zijn…Maar goed het is heerlijk om een excuus te hebben om in het altijd fijne en goedkopere Duitsland te kunnen shoppen

blauwe lucht

 

Deze blauwe lucht is de afgelopen dagen niet meer te zien geweest, tot mijn grote verdriet. Waar blijft de zomer met zon en vooral met blije mensen? Ik mis het wel een beetje want na en lange winter had ik me dus echt verheugd op de zomer, omdat dat meer mijn seizoen is. Of nouja, de lente/zomer…zeg maar..Maar goed blauwe lucht op de foto gezet! Kan ik af en toe de foto bekijken als ik de blauwe lucht echt mis….

bossche bol

 

En weer een foto met iets hemels om te eten. Uit Den Bosch…Ja inderdaad een Bossche bol! Niels heeft ze speciaal meegenomen uit Den Bosch toen hij daar voor zijn werk was. Echt hemels! Ik hou van dit soort verrassingen die hij vaak voor me heeft. Ehm, en ja ik hou van eten..obviously.

kadootje

 

Voor Leila, mijn (schoon)zusje had ik allemaal make-upjes gekocht. Ze is 13 geworden en had nog niets. Niets zo leuk om iemands make-up stash te zien beginnen en dus kocht ik wat dingen (waarover later een vlogje) voor haar. Maar om dat nu allemaal apart te gaan priegelen en inpakken in cadeaupapier, zag ik wat minder zitten. Toen kreeg ik een geniaal idee om een lege glossybox als cadeaubox te gebruiken en de producten daarin te doen en dan de box in te pakken. Zie hier het resultaat!

slecht weer

 

Vanmorgen keek ik naar buiten en was ik een beetje verdrietig…alweer wolken en alweer wat kouder dan normaal gesproken in de zomer..Ik trok er een pruillip van. Ubercharmant natuurlijk!

Dit waren alweer wat foto´s uit mijn leven, geschoten met mijn iphone 4. Ik hoop dat je het kijkje in mn leven leuk vond!

Hoe gaat het nu met jullie?

Geef een reactie

