Dove Split End Rescue, na 3 weken

Omdat het vandaag zo een zonnige vrolijke dag is, een tweede artikel! Zo heel af en toe heb je gewoon enorm veel inspiratie om over te schrijven en vandaag is zo een dag!

SONY DSC

Ik had er al een review over geschreven natuurlijk, want enkele weken terug had ik de nieuwe shampoo van Dove al ontdekt tijdens winkelen in het buitenland. Dove split end rescue is nu ook in Nederland te krijgen en de reclames op tv vertellen dat je haar er verschrikkelijk van opknapt. Dat wil iedereen die zijn haar laat groeien, en te maken heeft met gespleten haarpunten en droog haar natuurlijk graag horen. Maar maakt het product de woorden waar? Dat is wat we allemaal graag willen weten. Zo ook ik. En daarom had ik het product, nog voor het in Nederland kwam al meegenomen om te testen. Altijd fijn om te zien dat er producten naar Nederland komen, waar ik zelf enthousiast over ben. Want dat ben ik!

SONY DSC

Ik berichtte eerder al dat mijn haar na het wassen een stuk zachter aanvoelde en beter doorkambaar was. Dat is na 3 weken zelfs verbeterd. Ik heb nu geen droog haar meer en inderdaad een stuk minder droge of gespleten haarpunten. Ik zie dat mijn haar ervan gaat glanzen. En dat is alleen al bij het gebruik van enkel de shampoo! Laatst heb ik daar aan ook de leave in en  het haarserum toegevoegd om optimaal resultaat te kunnen behalen met het product. Helaas is mijn foto van de producten op de een of andere magische wijze verdwenen. Ik zal zo snel mogelijk de productfoto bijvoegen haha.

Droogshampoonalook1

Hierbij een foto van 3 weken terug en een foto van een paar dagen geleden. En ik weet niet of jullie het echt goed kunnen zien, maar mijn haar is zachter, glanst meer en is zeker minder droog onderaan!  En dat dus na 3 weken gebruik. Eerst alleen de shampoo, wat al een succes was. En toen dus ook de leave in en het haarserum erbij, wat helemaal voor een enorm optimaal resultaat zorgde.

Over het algemeen ben ik erg sceptisch over de beloftes van shampoo’s en conditioners. Over het algemeen werkt het toch teleurstellend als de belofte niet helemaal goed uit de verf komt. Maar ik kan melden dat deze shampoo van Dove de belofte ruimschoots waar heeft gemaakt.

Het enige minpuntje vond ik wel dat mijn hoofdhuid wat schilferig werd en ik daardoor wat roos kreeg. Maar dat is opgelost door de shampoo van Dove maar 2 keer per week te gebruiken en de overige wasbeurten met een andere shampoo en conditioner te doen. No problemo wat mij betreft. Dus laat jij je haar groeien, en heb je vaak last van droge gespleten haarpunten, ren dan ogenblikkelijk naar de winkel, want er is een oplossing voor!

Dove Split End Rescue is nu te koop in de winkel!

Shampoo E 3,89,-

Haarserum  E 5,99,-

Leave in E 5,99,-

Heb jij dit product al gebruikt? Wat zijn je ervaringen? 

5 gedachtes over “Dove Split End Rescue, na 3 weken

  1. My Linh zegt:

    Wauw! Het resultaat is echt duidelijk te zien. Je haar ziet er aan de onderkant echt top uit! Heel mooi :O Misschien is het schilferen minder als je de producten alleen aan de onderkant van je haar gebruikt? Ik wil dit ook wel eens gaan proberen nu.. 😛

  2. Liah zegt:

    Wauw! Wat een mooi verschil. Ook fijn dat je de prijzen er bij geschreven hebt! Die mis ik vaak bij reviews.
    Snel maar eens uit proberen.

  3. Tonneke zegt:

    Ik zit er ook al een tijdje over na te denken om het te gaan kopen, maar was net als jij bang dat het weer lege beloftes waren. Maar nu ik dit lees en het verschil op de foto’s zie ben ik nu over de streep. Dadelijk snel naar de drogisterij om het te halen. Ook lijkt het me zeker niet verkeerd om het te combineren met andere shampoo’s zodat je haar verschillende verzorging krijgt. Bedankt voor dit revieuw!!!

Geef een reactie

