Beautybakery unboxing

Als ik ergens dol op ben, dan is het wel op badspulletjes! En ik ben nog altijd superverdrietig dat ik in ons appartementje geen badje heb om lekker in te gaan liggen. Dat is echt een gemis wat mij betreft. Maar ik ga op vakantie EN op onze hotelkamer is een bad!  De uitgelezen kans om eens fijn wat badproducten te bestellen bij http://www.thebeautybakery.nl . Ik vind het een van de meest prettige webshops wat badartikelen aangaat. Alles is handgemaakt en alles is met veel zorg samengesteld. En niet te vergeten, de spulletjes zien eruit en ruiken echt om op te eten. NIET doen trouwens, want hoe snoeperig en lekker ze er ook uit zien, je komt denk ik van een koude kermis thuis als je probeert dit te eten. Je mond is wel meteen gewassen met zeep en dat kan soms ook geen kwaad.

SONY DSC

Het was een waar feestje om het pakketje te ontvangen want PostNL was gaan staken. Het was ook even spannend hoe het uit zou pakken, maar gelukkig was de staking na 1 dag eigenlijk alweer voorbij. YAY! En dus kwam vandaag mijn pakketje binnen en kon ik een unboxing video maken en op de foto zetten wat ik allemaal heb gekocht en wat er dus ook meegaat op vakantie!

SONY DSC

De doos zelf was ook een feestje, wat rook het toch heerlijk. Eigenlijk had ik de doos niet eens open hoeven doen, de geuren kwamen al gewoon door het karton heen, zo lekker was dat!  Toch kon ik het niet laten om toch te kijken en dit was wat ik vond…Een doosje vol prachtige producten! En hier kun je zien hoe blij ik ben met het pakketje!! Mijn lieve youtube volgers hebben dit filmpje al gezien, maar ik wil het mijn lieve blog volgers niet onthouden. Hier is de unboxing !

Ik was helemaal happy dus ! En wat had ik er allemaal in zitten?

SONY DSC

Allereerst een chocolat springle badmuffin. Hij is lekker, ruikt naar chocolade en ik ben heel erg benieuwd naar hoe hij mijn lieve Niels zal bevallen! Want omdat Niels zo van chocolade houdt, heb ik speciaal voor hem deze badmuffin gekocht. Wat hij ervan vond, ga ik zeker nog een keer bloggen! Maar kijk nou, hij ziet er echt eetbaar uit!

SONY DSC

Deze cupcake met glittertjes erop heet Passion Love and Fruit. En hij ruikt heerlijk naar bosvruchten en vanille. Ik ben zo benieuwd hoe deze mij in bad zal bevallen. Hij ziet er ook weer eetbaar uit en het liefst zou ik er een hapje uit nemen, maar ik hoef mijn mond niet te spoelen met zeep haha.

SONY DSC

En hier hebben we de Sweet Honey Choc. Honing en chocolade,een prima combinatie. Mijn huid gaat helemaal verwend worden op vakantie! Hoe vind je die!  Hij ruikt echt naar honing en chocolade! Echt een geweldig lekkere geur en ik hoop dat hij in mijn bad net zo lekker blijft ruiken!

SONY DSC

Als laatste badproduct kocht ik de banana cream woopie pie! En hij ruikt naar banaan!! jummie! Naast cocos, chocolade, ananas en vanille is absoluut bananengeur een van mijn favorieten. Ook deze ziet er weer uit om op te eten, maar ik bedwing me! Want zeep is niet eetbaar. Soms is mijn liefde voor eten een beetje jammer!

SONY DSC

Het laatste product is niet voor in bad, maar voor in je haar. Een haarmasker met banaan en cacao. Twee producten die echt de naam hebben weldadig te zijn voor je haar. En dat wil ik natuurlijk testen. Het masker is wat geel en ruikt heerlijk naar banaan en ik had al gezegd dat banaan een van mijn favoriete geuren is! En ook deze ga ik op vakantie eens heerlijk testen, dus ik zal jullie op de hoogte houden van wat ik va het haarmasker vind!

Kortom, een heerlijk pakketje van thebeautybakery. Ben je nu nieuwsgierig, kijk eens op : www. thebeautybakery.nl  !

wat zijn jouw favoriete badproducten?

Geef een reactie

