2 Jaar Getrouwd!

'

En deze keer even helemaal wat anders. Geen beauty! Nee! Maar een klein feestje op mijn blog. Want vandaag ben ik precies 2 jaar getrouwd met Niels! Ja, de tijd gaat enorm snel, het is alweer twee jaar geleden, maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren! We moesten erg vroeg opstaan, want we zouden al vroeg gaan trouwen in het gemeentehuis.

IMG_3529

 

Heel traditioneel kwam Niels mij halen. Gewoon bij ons eigen appartementje. Helaas kon ik niet slapen in mijn ouderlijk huis, aangezien mijn ouders zijn verhuisd. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Dus Niels kwam mij, met mijn boeket in de hand ophalen om naar het stadhuis te gaan!

IMG_3531

 

En daar ben ik dan in mijn bruidsjurk. Niels ging op zijn knie voor mij en ik wist echt niet goed hoe ik erbij moest kijken. Ik ben niet zo goed in dat soort dingen, maar ik vond het wel heel romantisch allemaal!

IMG_3551

 

Mijn haar van de achterkant. Dat had mijn vriendinnetje toch maar mooi gedaan. Hier zijn we al volop bezig met de trouwerij. En wat was het warm zeg in die zaal!

IMG_3570 IMG_3581

 

Een foto met onze twee getuigen en een met alle gasten!  Toch nog best wat mensen voor een kleine intieme bruiloft. Ik vond het super dat zij aanwezig waren.

IMG_3604

 

Onze bruidstaart! Voor 35 man. Maar eigenlijk konden er ook 135 man van eten. Ik heb de weken erna nog veel taart gegeten, maar dat gaf niets, want het was de lekkerste taart van de wereld!

En dit alles is dus alweer twee jaar geleden. De tijd gaat snel en ik voel me helemaal nog niet twee jaar getrouwd. Niels en ik nemen er nog een taartje op en ik zou zeggen, neem er ook een op ons!

 

Geef een reactie

