Maandag = Man-dag!

Beauty is geweldig! Zeker voor vrouwen. Er is een overkill aan producten op de markt voor ons vrouwen en ik vind het heerlijk om deze uit te testen. Het is ook geweldig dit op mijn blog en youtube-kanaal uitgebreid te testen en ik doe niets liever dan met jullie delen welke producten ik gebruik en lekker vind.

Laatst heb ik de neusstrips van de Action gereviewd en omdat ik geen neus heb die dat nodig heeft en het daardoor geen zin zou hebben de strips op mijn eigen neus  te plakken, heb ik de neus van Niels hiervoor gebruikt. En met succes. Een mannenhuid is van nature wat vetter en daarom hebben mannen vaker last van mee-eters en grote poriën op hun neus. En toen bedacht ik dat mannen zichzelf ook graag verzorgen. En dat is niet alleen voor mietjes of watjes of whatever. Nee tegenwoordig is het heel erg gewoon dat ook mannen zichzelf graag goed verzorgen. En laten we eerlijk zijn, er gaat niets boven een goedverzorgde man of niet dan?

Natuurlijk hoeft het niet overdreven want een man die nog langer dan jij voor de spiegel staat is ook niet heel aantrekkelijk. Maar een man die houdt van lekkere geuren en die zijn gezicht en body goed verzorgt, daar is zeker niets mis mee. Helaas zie ik niet vaak mannenproducten gereviewd worden op de zogenaamde beautyblogs. Natuurlijk kijken mannen daar ook niet zo vaak naar, en dat begrijp ik. Maar stel, je wilt voor je vriend of man broer, zwager, neef, oom of noem maar op een cadeau kopen. Dan is het toch best fijn te weten welke producten er dan fijn zijn en welke je beter kunt laten liggen? En daar kom ik om de hoek kijken!

Om de week doop ik de maandag namelijk om tot man-dag. Er verschijnt dan een artikel voor de mannen onder ons en voor de vrouwen die een fijn product voor een man zoeken. Dit gaat van gezichtsverzorging tot doucheproducten en geuren. En deze producten zullen worden getest door Niels. Hij vertelt wat hij van producten vind en ik zal dit dan verwerken in een blog! En ik zal deze introductie van Man-dag beginnen met Niels aan jullie voor te stellen!

IMG_3664

 

Dit is Niels van der Klein, 32 jaar en getrouwd met…Ja natuurlijk met mij! Wij wonen gezellig in een appartement samen met twee katten. Niels onderhoudt medische apparatuur voor ziekenhuizen . Hiervoor werkte hij als monteur bij Heineken. Zijn eerste baan was echter bij de Marine. Niels rijdt graag motor en hij is dol op lezen en lekker eten. Hij houdt van zichzelf goed verzorgen en test dan ook graag nieuwe verzorgingsproducten voor de man uit. Nee, geen make-up, nagellak of andere rare dingen. Maar wel doucheproducten,gezichtsverzorging en mannengeuren. Om de week zal er een mannenproduct worden gereviewd, die Niels heeft uitgetest. Ik zal de artikelen wel schrijven, want dat vindt Niels toch een beetje mijn taak. Hij test, ik schrijf!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om weer eens iets nieuws te lezen op mijn blog. Ik vind het in ieder geval super om ook mannenproducten op mijn blog te kunnen gaan reviewen. Want ook mannen verzorgen zich graag. En gelukkig verzorgen ze zich, want ik gruwel van ongewassen ongeschoren en stinkende mannen en met mij vast veel meer dames!

 

 

Geef een reactie

