Mijn E.L.F bestelling

SONY DSC

Een tijdje geleden heb, samen met nog een paar andere dames een bestelling gedaan op http://www.eyeslipsface.nl , een webwinkel dat mooie make-up en beautyproducten verkoopt voor een fijn prijsje. Er fijn voor de dames met een wat minder gevulde portemonnee. Omdat de verzendkosten onder de 75 euro besteding nogal behoorlijk is, hadden wij besloten met meerdere mensen te bestellen, zodat we de verzendkosten wat konden drukken. Dat is erg voordelig en ik kan het iedereen aanraden om het op die manier te doen.

Mijn Youtube volgers hebben deze video al gezien, maar voor mijn blogvolgers en om mijn artikel compleet te maken, hier is mijn unboxing van mijn bestelde producten!

SONY DSC

Deze box met 14 nagellakjes maakt me natuurlijk helemaal blij! hij is 14 euro en ik ga jullie natuurlijk uitgebreid vertellen wat ik van de kwaliteit van deze nagellak vind. Het zijn wat kleinere flesjes, maar juist dat gegeven vind ik ontzettend fijn, aangezien ik zoveel lakjes heb, dat ik niet alles op krijg. Kleine flesjes raken sneller op, dus hiermee kan ik alle kanten op. Daarbij vind ik kleine flesjes ook fijner om mee te nemen in je tas dan grote flesjes nagellak.

SONY DSC

Het 100 kleuren oogschaduwpalet was 12 euro. Wat een prachtige kleuren vinden jullie ook niet? Ik ga zeker uitgebreid terugkomen op dit palet met al die mooie kleuren. Ik verheug me er nu al op om wat te spelen met kleurtjes op mijn ogen! So stay tuned, je gaat hier absoluut veel meer van terugzien! Ik hou van oogschaduwpaletjes. Ik kijk ook overal en nergens of ik mooie kan vinden!

SONY DSC

En voor 12 euro kocht ik ook 12 kwasten van ELF Proffesional. Ik weet nog niet veel van kwasten, maar ik ben nieuwsgierig en ga vast snel leren hoe je je het mooist op kunt maken met kwasten. Het handige van deze kwasten is dat op de kwast en de verpakking staat waar welke kwast voor dient. Prima voor beginners. Op de verpakking staan zelfs tips hoe je de kwasten het best kunt gebruiken. Ook hierover een uitgebreide review in aantocht!

Ik ben helemaal gelukkig met mijn E.L.F. aankopen. Het is een geweldige webshop om te bestellen! Ik kan het je dan ook zeker aanraden om het te doen. En als je het dan met meerdere mensen doet, om de verzendkosten te drukken, dan is het helemaal te gek om er te bestellen!

http://www.eyeslipsface.nl kan rekenen op een regelmatig bezoek van mijn persoon!

Bestel jij wel eens make-up bij een webshop?

5 gedachtes over “Mijn E.L.F bestelling

  1. daantjuh zegt:

    Ik ben ook helemaal fan van ELF. Ik bestel ook vaak met een groepje mensen in mijn vriendenkring. Weet je toevallig of er ook ergens een website of een forum is waar mensen een bestelling ELF bundelen? fijne review trouwens!

    • littlemisspj zegt:

      Bedankt voor t compliment. Zo een forum ben ik nog niet tegengekomen. Is wel een goed idee om het met meerdere meiden te bestellen…

Geef een reactie

