Review: Bell Airflow nagellak

SONY DSC

Ik heb al eens eerder een review gemaakt over de nagellak van Bell Airflow. En toen vertelde ik redelijk tevreden te zijn over de nagellak. Ik heb natuurlijk mijn testeisen in die tijd wel wat veranderd, maar mocht je nieuwsgierig zijn naar mijn eerste kennismaking met dit merk, hier is de eerste review : https://littlemisspj.wordpress.com/2013/03/09/bell-air-flow-nailpolish/

Ik vond het vet gaaf om in de Glossybox Essentials weer een Bell Airflow nagellakje te vinden. De eerste heb ik al wat keren gedragen en ik was er wel over te spreken. Ik merk toch aan mijn nagels dat deze lak toch iets doet..misschien is het toch dat ademende, maar mijn nagels waren minder droog dan bij andere lakjes. En dat is natuurlijk een big win voor je nagels. En een pluspunt aan deze nagellak, waarvan het merk nog niet zo erg bekend is hier.

SONY DSC

Het is wel weer een enorme toer om het flesje open te krijgen. En ook het vierkante houdertje van het kwastje is opnieuw wennen. Al merk ik wel dat het beter vasthouden is als het houdertje van het kwastje iets groter is, want dan doen mijn handen niet zo moeilijk, een pluspunt voor mensen met moeilijke vingers of handen. Weer een pluspuntje voor deze nagellak.

Het kwastje lakt enorm fijn en is goed en precies te hanteren, wat het lakken echt een feestje maakt om te doen. In twee lagen dekt de kleur helemaal fantastisch. En daar ben ik echt ongelooflijk blij mee, want dat wil ik van een nagellak. Dat hij goed en mooi in twee laagjes dekt. Het drogen kostte na twee laagjes ongeveer een half uur, wat best aardig is, dus ik kon redelijk snel mijn “normale leven” weer hervatten en onbezorgd naar de wc enzovoorts gaan. Prima!

Na enkele dagen rolstoelrijden zat de nagellak er trouwens nog helemaal perfect op, het kan dus absoluut tegen een stootje, en dat is goed nieuws voor de rolstoelrijdende dames! Een heerlijk nagellakje! Na zes dagen ging de nagellak pas chippen en toen trad het verval ook snel in. Maar zes dagen geweldig gelakte nagels is natuurlijk helemaal te gek. Dus het is dan ook echt niet erg als je na zes dagen je nagels toch echt opnieuw moet lakken! Ik had mooie foto’s gemaakt van mijn hand met de nagellak op mn nagels, maar op magische wijze zijn deze foto’s helaas verdwenen. Jullie zullen me deze keer op mijn woord moeten geloven…

Conclusie: Bell Airflow is een superfijne nagellak en het merk zou beter bekend moeten worden in Nederland. Het potje opent misschien wat moeilijk, maar het kwastje is fijn te hanteren en de lak dekt in twee laagjes prima. Na een half uur was de nagellak droog en het kon rolstoelrijden makkelijk aan. Na zes dagen kwamen er pas wat chips van de nagellak af en was het echt nodig de nagellak te verwijderen. Kortom…ik kan niet anders dan superenthousiast worden van deze nagellak. Ik zou hem dan ook absoluut aanraden!!!

Heb jij al eens Bell Airflow nagellak gebruikt?

Geef een reactie

