Action Body X scheermesjes

SONY DSC

Beenhaar, okselhaar, haar bij je bikinilijn..BAH. Als ik iets niet aantrekkelijk vind, is het wel haar op benen of onder oksels bij vrouwen. Of haar dat net uit een bikinibroekje piept (oke,bah,too much info). Ik weet dat lichaamsbeharing op deze plaatsen ooit, heel lang geleden een functie had en ook dat er nog mensen zijn die vinden dat het onzin is om je lichaamsbeharing weg te halen. En dat is hun goed recht, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar persoonlijk ben ik voorstander van het verwijderen van ongewenst haar. En dat is meestal haar onder je oksels of op je benen of bikinilijn. En er zijn tegenwoordig zoveel verschillende manieren om van dit haar af te komen. In een volgende blog zal ik vast wel eens ingaan op welke methoden er allemaal zijn en wat de voor en nadelen daarvan zijn, maar nu ga ik me beperken tot slechts 1 manier, namelijk het wegscheren van het ongewenste haar.

Je kunt natuurlijk het scheermesje van je vriend of man stelen en daarmee aan de slag gaan, maar de kans is groot dat je dan ruzie hebt met man- of vriendlief. EN dat je je benen, oksels en bikinilijn helemaal openlegt en in de weer kunt met doekjes tegen het bloeden. En dat is helemaal niet zo raar, want scheermesjes voor mannen zijn bedoeld voor baardharen. Haren op een mannengezicht, waarvan de huid al iets dikker en beter bestand is tegen de scheermesjes. Nee, het is niet bedoeld voor de tere vrouwenhuid en al helemaal niet voor de benen en de kwetsbare huid onder je oksels of je bij je bikinilijn. Laat dat mesje dus alsjeblieft liggen, want er is iets veel beters op de markt!

SONY DSC

Want al jaren zijn er scheermesjes die speciaal zijn ontworpen voor de vrouwenhuid! Dus voor benen, oksels en bikinilijn! Dat is absoluut beter dan mannenscheermesjes. Ze zijn er in alle soorten en maten en er zijn veel verschillende technische hoogstandjes aan de scheermesjes toegevoegd. Van zeepkussentjes tot vibrerende scheermesjes, je kunt het zo gek nog niet bedenken of het is er. Maar ja, de vraag is altijd, wat vind je prettig en werkt het scheermesje zoals je wilt. En het allerbelangrijkste is natuurlijk: scheert het mesje glad?

Jarenlang heb ik een scheermesje, met scheerschuim van Venus gehad. Een van de bekendere merken als het gaat om scheermesjes voor vrouwen. Ik vond er twee erg grote nadelen aan kleven. Mesjes voor op de houder waren afschuwelijk duur en het resultaat was teleurstellend en niet zo glad als ik had verwacht. Een heleboel andere merken zijn daarna gekomen en zo snel mogelijk weer gegaan, ik vond het niet fijn. En steeds was de prijs van een nieuw setje mesjes voor op de houder belachelijk duur.  Logisch dus dat ik koos voor de wegwerpmesjes. Geen gedoe meer met houders, en het opnieuw kopen van mesjes, gewoon scheren en zodra het mesje bot werd, weggooien en het volgende mesje pakken. Minder mileubewust, maar veel vriendelijker voor je portemonnee.

En laatst kwam ik bij de Action een setje wegwerp scheermesjes tegen, waar ik heel nieuwsgierig van werd. Ik heb ze dus meegenomen en ben ze gaan testen. Allereerst zijn ze makkelijk in de hand te houden, mede door de antislip laag die eropzit. De mesjes zijn goed geplaatst en ik vond het een aangename verassing om te zien hoe glad het einresultaat was!

Ik kan maar een ding zeggen over deze wegwerpmesjes! Een fijne prijs en een nog fijner resultaat! Ik zou zeggen, ren naar de Action en schaf ze aan, want niets is prettiger dan een goed scheermesje!

Voor 1,- Euro zijn de scheermesjes bij de Action te koop.

Welke ontharingsmethode gebruik jij?

2 gedachtes over “Action Body X scheermesjes

Geef een reactie

