Shoplog Duitsland

Tijdens mijn weekendje weg in Duitsland kon ik het echt niet laten! Ik moest gewoon shoppen. En dat heb ik dus ook gedaan.

Het is een fijne lange shoplog! Ik vond het ook echt super om jullie te laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Ik ga de producten zeker ook allemaal reviewen voor jullie, dus stay tuned. De prijzen wilde ik nog laten weten, maar ik kan de bonnetjes echt niet meer vinden…Dus dat is even jammer!!!

Ik praat ook een beetje anders dan normaal, en adem een beetje zwaar. Dit komt door een luchtweginfectie. Even vervelend, maar dat is hopelijk binnenkort gauw over.

Geef een reactie

