Review Essence Ticket to Paradise Oogschaduw

SONY DSC

Ik heb laatst al laten zien dat ik tijdens een shopsessie me toch niet in kon houden, en twee producten uit de lijn Ticket to Paradise heb meegenomen. En een ervan was een creme-oogschaduw in de kleur mintgroen ( 01 Dive with me to the Island). De kleur stond me enorm aan, want het deed mij denken aan zeemeerminnen, witte stranden en palmbomen. Of, nouja aan een echt bounty eiland. Dus alleen al dat gevoel was voor mij reden genoeg om  de oogschaduw aan te schaffen. En natuurlijk ook omdat ik nieuwsgierig was of ik crème-oogschaduw nu prettig vond of helemaal niet.

SONY DSC  DSCN0240

De pigmentatie van deze oogschaduw is erg subtiel. Om eerlijk te zijn had ik juist verwacht, omdat het op crème-basis is, dat de kleur veel intenser zou zijn. Toch vind ik juist het subtiele effect niet lelijk. Het geeft best een zomers tintje aan je ogen. Het gaat ook niet ophopen in de lijntjes van je ooglid, wat een groot pluspunt is wat mij betreft.   De oogschaduw blijft moeiteloos de hele dag zitten en voelt niet kriebelig of erg vervelend aan op je ogen, waardoor het een fijne oogschaduw is voor een gehele dag!  De glitter die erin zit is gelukkig niet zo heel heftig aanwezig, maar juist heel mooi en subtiel. Kortom, ik ben best fan van deze oogschaduw en kan hem je zeker aanraden. De oogschaduw is te krijgen bij kruidvat, voor E 2,89.

2 gedachtes over “Review Essence Ticket to Paradise Oogschaduw

Geef een reactie

