I love Summer tag

Bij Teske (www.teskuh.nl) en Cynthia (www.misslipgloss.nl) zag ik deze toffe tag al voorbij komen. En het toffe van tags is, dat je ze over mag nemen en zelf ook mag invullen! En dat is tof, want zo zie je allerlei verschillende dingen terugkomen op de tag vragen. Ik vind tags echt supergeweldig! En dus besloot ik deze ook in te vullen. Ik zou zeggen enjoy! Enneh, heb je ook een blog dan mag je de tag natuurlijk ook doen! Tof juist!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

floral grunge

Ik denk dat de mintgroene kleur en de roze en oranje zomertintjes echt mijn favoriete kleurtjes voor de zomer zijn! Vooral deze, van de Floral Grunge collectie van Essence is deze dagen mijn favoriet. Hij staat heel mooi bij een gebruinde huid! Yay!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

SONY DSC

Over het algemeen draag ik in de zomer niet veel op mijn lippen. Maar sinds ik deze mooie kleur ontdekte, die met een bruine toet nog mooier staat, heb ik dus de rode kleur, vaak wat vermengd met een lichtere kleur lipgloss als favoriet!

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

BOZ61EcCMAEB__0

Een simpele zonnebril! Dat is wel mijn favo  accessoire als het om de zomer gaat! Vooral in de auto zet ik hem supervaak op, omdat de lucht scherp is en de zon vaak op andere auto’s schijnt en dan zo hinderlijk in je ogen schijnt. Dat wil je natuurlijk niet…

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Ehm, ik ben geloof ik echt heel slecht in het volgen van trends. Een echte onwijze favoriet heb ik er niet tussen. Oke, de neontrend vind ik op zich wel erg leuk. Ook omdat dat bij gebruinde huidjes echt supermooi staat!

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer

Ik heb in de zomer eigenlijk vrij weinig kaarsen aan. Laat staan geurkaarsen. Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik in de zomer een appelgeur of een mintgeur erg zomers en fris vinden ruiken. De enige geurkaars die ik in de zomer wel eens aandoe is een citroenkaars. Maar dat is meer om de muggen op afstand te houden, niet zozeer om dat het zo vreselijk lekker ruikt.

Wat is je favoriete zomerparfum?

Oeeh dat is een heel lastige maar ook fijne vraag. Ik hou erg van lichte geurtjes in de zomer.. En toevallig heb ik er twee die nu mijn favoriet zijn!

SONY DSC

De Cerisier Princesse van L’Occitane! Ik kocht hem in Keulen en ik ben sindsdien verliefd op deze geur..Verliefd gewoon! Hij is zoo fris en zoetig en kersenachtig dat ik er al helemaal blij van wordt ’s morgens, als ik dit luchtje op mag spuiten. De enige concurrentie die deze geur in de zomer heeft, is van….

SONY DSC

Puma sync! Ik kreeg dit luchtje bij de Glossybox Essentials. Wat een fijne fruitige vrouwelijke en zomerse geur zeg! Ik kan wel zeggen dat ik het moeilijk vind om echt te kiezen voor een van deze geuren. Allebei opspuiten is wat overdreven natuurlijk! Maar goed, van allebei word ik gewoon vrolijk. Alleen al bij het idee ze te mogen opspuiten!

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?

Over het algemeen neem ik vrij weinig mee. Zonnebrandcrème in ieder geval, een zonnebril en mijn telefoon. Maar verder heb ik geen enorme tas die ik meesleep, vol zomerspullen.

foto (1)

Oh, laat ik mijn cameratas niet vergeten! Naar het strand of het terras sleep ik wel vaak mijn spiegelreflex camera mee, om foto’s te schieten van de mooie zonsondergang, of golven… en van eten en drinken op een terras…. Ik zou hem toch bijna vergeten te noemen…shame on me.

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

sappie

Met stip op 1…Ananassap!! Daar kan je me in de zomer zooo blij mee maken. Ik schenk het trouwens ook wel eens in een ijsvormpje (plastic bekertje) en vries het een paar uur in. Dan heb je ananasijsjes!  Ook lekker vind ik water..met schijfjes komkommer of  munt en heeeeeeeeel veeeeeel ijsblokjes!!!!

komkommerwater

En als het om alcoholische drankjes gaat, dan is een glaasje Canei Peach erg prettig, en een Jilzz rood fruit…mjummm

Wat is jouw favoriete zomer muziek.

In de zomer hou ik enorm van uptempo nummers enzo. Op dit moment luister ik veel naar deze 3 nummers

Dit is tijdens mijn vakantie weekendje in Duitsland serieus het meest gehoorde nummer. En nu denk ik bij dit nummer dus aan de vakantie!

(ook al is de tekst niet zomers..ik vind het een fijn nummer)

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Ik vind het fijn dat de mensen blij zijn en lachen! De wereld lijkt in de zomer opeens een heel stuk positiever en de mensen zijn vriendelijker. En natuurlijk de zon! Ik hou van de zon!

En tot slot…Wat zijn jou vakantieplannen deze zomer?

Ik ben al een lang weekend weggeweest naar Simmerath (Erkensrur heet t plaatsje) en in augustus ga ik nog een weekend weg. Om in september ook nog een weekje fijn op vakantie te gaan. Dit jaar in Duitsland, want er valt daar zoveel moois te ontdekken!!!!

SONY DSC

Dit was de tag, ik hoop dat je het leuk vind om te lezen. Voel je vrij de tag over te nemen en in te vullen!

Heb jij vakantieplannen????

2 gedachtes over “I love Summer tag

Geef een reactie

