Miners auto lash mascara

SONY DSC

In de Glossybox van juni zaten erg veel leuke producten om lekker te testen. Daar was ik natuurlijk echt superblij mee! En dus heb ik ook de mascara uit deze box getest. De Miners Auto Lash mascara komt van een Brits merk. Ik had er persoonlijk nog niet echt van gehoord. Toch maakte de naam me best een beetje nieuwsgierig. En dus was het wat mij betrof tijd om de mascara uitgebreid te testen.

SONY DSC

De verpakking vond ik trouwens stylish te noemen. Een mooie mat zilveren uitstraling. De letters zijn er in een glanzende zilveren kleur opgezet. Het doet mij meteen een beetje luxe aan en dat vind ik wel grappig, in plaats van alle hysterische verpakkingen die ik tegenwoordig vaak zie. Hij is wat dat aangaat wat onopvallender en men kijkt ook niet meteen op als je bijv. in de trein even een snelle touch up doet.

autolash happy

Ik heb twee verschillende dagen de mascara uitgeprobeerd. En gekeken of mijn wimpers er nou uitgesproken van zouden opvallen, dikker of voller of langer zouden worden. Maar dat gebeurde dan weer niet. Just plain mascara. Niets mis mee, maar je hoeft er geen wonderen van te verwachten dus.

Het moet wel gezegd, de mascara houdt fijn vast en er zit een breed borsteltje aan, die je wimpers wel netjes van elkaar afhoudt en voorziet van mascara, zonder klontjes of gekke spinnenpoten! Ik vind het een fijne, gewone mascara. Niets bijzonders, maar juist daarom weer fijn.

Conclusie:

Een fijne mascara voor als je niets bijzonders verwacht van een mascara. Het is een gewone fijne mascara zonder poeha, en ook zonder hysterische verpakking. Het is fijn om vast te houden en het borsteltje brengt erg fijn aan. Er waren geen klontjes en spinnenpoten te bekennen. Een gewoon mooi en fijn budget product. Hij is voor 4,- euro te koop bij onder andere http://www.minerscosmetics.co.uk

Een gedachte over “Miners auto lash mascara

Geef een reactie

