Review Montagne Jeunesse Dragon Fruit Sauna face mask

SONY DSC

In de Glossybox Essentials zat een maskertje van Montagne Jeunesse dat mijn aandacht wel trok. Een Dragon Fruit sauna face mask. Een hele mond vol voor een maskertje dat warm wordt op je gezicht! Ik vond het tijd om hem te testen en zoals gewoonlijk deed ik dat met een vlogje. Een verschil is nu wel dat ik het masker al op had gedaan en tijdens het wachten ging vloggen. Ik had nl. Ook een haarmasker dat ik tegelijk testte en ik had om de boel niet vies te laten worden een hemdje aan en een slipje en verder niks (oeh la la). Ik vond het niet charmant dat op een video te zetten, dus ik klets voor de verandering even tijdens het wachten!

Kortom, ik vind het een super fijn masker, maar niet voor als je die dag nog even snel weg moet. Mijn huid bleef nog een beetje rood die ochtend. Ik raad je dus aan om een goede creme te smeren nadat je dit masker hebt opgedaan! Verder is de geur echt zooo lekker. Zoetig. Als je het masker op je gezicht smeert, wordt het meteen warm!  Over het haarmasker zal ik later ook nog meer vertellen!  Dus stay tuned. Hieronder twee foto’s eentje met masker en eentje NA het masker!!!

dragon dragon na

Je ziet hier heel duidelijk dat ik een rode huid had van het masker. Ik vind het niet erg, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige meiden een afrader is wat dat aangaat. Het sauna idee van het masker moet je ook maar net aanstaan….Toch was mijn huid zacht na het maskertje, dat vond ik persoonlijk een pluspunt.

Conclusie: Een masker waar je van moet houden. Persoonlijk heb ik liever een fijn verkoelend masker in plaats van  een warm masker, maar dat is een persoonlijke smaak en niet iets wat je voor anderen kunt beslissen. Hoewel het warme masker niet echt mijn voorkeur heeft, voelde ik wel dat mijn gezicht lekker zacht aanvoelde na het masker, dus het werkt zeker fijn. Voor de prijs hoef je het maskertje echt niet te laten liggen, want vrijwel alle Montagne Jeunesse maskers zijn goed betaalbaar en te verkrijgen bij Kruidvat , DA en vele andere drogisterijen. Het maskertje kost 1,80- Euro.

2 gedachtes over “Review Montagne Jeunesse Dragon Fruit Sauna face mask

Geef een reactie

