Music of the Moment

Het is weer een tijdje geleden dat ik jullie heb laten horen naar welke muziek ik op dit moment graag luister. Het is natuurlijk zomer en in de zomertag komt mijn favo zomermuziek naar voren. Maar er is natuurlijk veel meer qua muziek wat ik graag luister op het moment. En ik dacht, ik laat jullie weer fijn meegenieten van mijn favoriete muziek! Dit keer gewoon niet teveel uitleg. Hiervan krijg ik gewoon een enorm zomergevoel!

 

 

 

Een gedachte over “Music of the Moment

Geef een reactie

